7 Reacties

vorig jaar

Ik weet dat de himvlav van de Ikea goed uit de test kwam voor ledikanten. En in Duitsland schijn je dit matras ook in de maat 70*140 te kunnen krijgen. Weet niet hoe ver je van de grens woont?

vorig jaar

Volgens mij zie ik maar 茅茅n 70x140 matras in de top 10 babymatrassen bij de consumentenbond. Dat is deze: Zzzoo (ABZ) Airgosafe Beer junior 70x140 incl. topper Ik kan geen aparte vergelijker vinden voor peutermatrassen. Hij staat overigens op nr 5 met een 7,3. De beste uit de test is van hetzelfde merk, maar dan de babyversie. Die scoort een 7,7. Nr 2 t/m 4 zijn allemaal IKEA : krummelur, jattetrott, pelleplutt. De krummelur is beste koop. Maar die eerste 4 zijn dus allemaal ledikantmatrassen van 60x120 als ik het goed heb gezien.

vorig jaar

Reactie op Yvie B

Volgens mij zie ik maar 茅茅n 70x140 matras in de top 10 babymatrassen bij de ...
Je wilt vast ook nog weten dat de ABZ tijger en Pretura superior wave afraders zijn. Mogelijk nog wel te koop. Maar ook dit zijn in de test de 60x120 matrassen.

vorig jaar

Ik heb geselecteerd op peutermatrassen. Dan komen er 5 geteste matrassen uit. Deel 1

vorig jaar

Deel 2

vorig jaar

Bedankt allemaal!! Hier kan ik iets mee 馃槉 ik woon best ver van de Duitse grens dus zal toch een andere matras worden 馃き bedankt!!

vorig jaar

Hier gewoon een matras via Bol gekocht in maat 70 x 140. Volgens mij kostte hij 55 euro. Ze slapen er prima op.