5 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de cybex. Deze kwam twee jaar geleden veiliger uit de test. Het draaisysteem is fantastisch. Enige minpuntje is dat de stoel van 0 tot 4 jaar niet te bevestigen is met gordels.
5 jaar geleden
Wij hebben voor cybex gekozen, omdat het ook de ligstand heeft. Ik vind het erg fijn als je even snel naar de dorp gaat ofzo dat je niet altijd de hele reiswieg hoeft mee te nemen. Ook vind ik ze persoonlijk mooier uitzien en ze kwamen idd heel goed uit in de test 馃槏 Verder moet je ook kijken naar de bank in de auto welke stoeltje daar beter zit, dat kun je vragen in de winkel of deze stoeltjes geschikt zijn voor jou auto 馃槆
5 jaar geleden
Wij hebben de cybex. Heel goed ding nu hij iets ouder is, maar toen hij kleiner was (tot een 5 maand) waren wij helemaal niet tevreden. De ligstand is veel te recht waardoor het hoofdje naar voor hangt, wat heel gevaarlijk kan sijn. Pas als hij wat ouder was en sterkere nekspieren had was dit goed.
Ervoor hebben wij een gewone maxi cosi gebruikt. Hierin liggen ze echt plat.
5 jaar geleden
Wij hebben de Pebble maar geen ervaring met de Cybex dus geen idee welke beter/fijner is 馃槈 Volgens mij zijn het beide goede stoeltjes.
Wel iets om rekening mee te houden misschien; ons zoontje is lang en ons werd de Cybex daarom afgeraden. Blijkbaar is het zitje iets krapper (in lengte en breedte) dan bij andere merken. Dat is geen probleem als je kindje klein of gemiddeld is, maar voor kindjes die extra lang (of breed) zijn misschien niet zo handig.