43 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe meestal een doosje merci of celebrations. Voor in de pauze voor de leidsters. Lief kaartje erbij of tekening. Wordt altijd gewaardeerd.

3 jaar geleden

Ja bij ons heeft de oudercommissie geld ingezameld, dus we hebben daar geld voor gegeven. Voorgaande jaren gaf ik vaak een douchegel en chocola, zoiets! Nu zitten er steeds geen vaste leidsters bij ons dus dan vind ik het wat lastiger. Blij met het gezamenlijke actie, vorig jaar kregen ze allemaal een rituals pakket en gingen ze Uiteten en escape room!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht en hang er een kaartje aan met “bij al mijn geklets hoort een koekje”. Ze zeggen altijd dat mijn zoontje zoveel babbelt dus vond het wel toepasselijk. Overigens vind ik het wel complete onzin allemaal. Maar iedereen doet het dus doe ik maar mee..

3 jaar geleden

Wij hebben een mail gehad van de leidinggevende met het verzoek zelf iets te maken. Ons zoontje gaat nog maar een paar weken, dus laat m wel een kleurplaat kleuren

3 jaar geleden

Ik heb vorig jaar en dit jaar bij de Hema van lekkere cakjes besteld met foto erop (topper). Ik vind het geen onzin, is klein gebaar voor het harde werken met alle kids.

3 jaar geleden

Hier doen ze vanuit de opvang dat alle kids 3 bloemen meenemen en maken daar boeketten van voor de leidsters.

3 jaar geleden

Ik geef ze allemaal (4 leidsters) een reep merci, en lekker douchefoam en een kaartje met persoonlijk berichtje erop en wat krabbels van mijn dochtertje. Ze werken keihard en vind dit zelf een leuk gebaar. Onze opvang heeft ook gevraagd dat elk kind een vlaggetje maakt die allemaal aan elkaar gemaakt worden en de hal mee versierd zal worden. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Elise1991

Hier doen ze vanuit de opvang dat alle kids 3 bloemen meenemen en maken daa ...
Hier ook zoiets. Een bloem per kind zelfgemaakte of echte.

3 jaar geleden

Wij geven deze. Heb geen inspiratie om iets te maken. Chocolade krijgt de gastouder die dag al want onze dochter trakteert ook ivm verjaardag.

3 jaar geleden

Ik heb voor alle leidsters van de opvang bij mijn zoontje een schatkistjes gemaakt met chocolade geld erin. Ze hebben het zwaar zat dus spreek toch graag mijn waardering naar ze uit.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Hier een reep Tony's met ingekleurde wikkel voor de vaste juffen. En douchegel met een ingekleurd kaartje voor de invallers/stagiaires. Alleen volgens mij is de opvang het zelf vergeten, geen bericht over gehad dit jaar 🤣

3 jaar geleden

Een gezicht masker in een dieren vorm( vond ik er erg leuk uit zien ) Nagellak En een lipbalsem Met een kaartje erbij: bedankt voor al jouw geduld xx

3 jaar geleden

Wij hebben zelfs een bericht gehad om de leidster 'niet te vergeten'. Met mijn dochter samen geverfd, want ze is pas 7 maanden 🙈

3 jaar geleden

Ja ik vind het wel leuk om ze wat extra waardering te geven. Ik ben super blij met ze. Vorig jaar had ik handcrème gegeven met een beetje een afgezaagd berichtje erbij: bedankt dat ik bij jullie in goede handen ben. Dit jaar heb ik pennen in de vorm van een bloem. Daaraan een kaartje per leidster waarom mijn dochter zo gek op ze is. Zoals: lekker gek doen samen, liedjes zingen etc..

3 jaar geleden

Jeetje wat zijn jullie allemaal actief, ik heb 2 verschillende doosjes chocolaatjes gehaald voor bij de koffie - maar heb er ook niks over gehoord, zonder dit forum had ik niet eens geweten dat het bestaat...

3 jaar geleden

Reactie op JVM8

Ik heb deze gekocht en hang er een kaartje aan met “bij al mijn geklets hoo ...
Wat een leuk idee met die tekst erbij! Ik weet zeker dat de leidsters er heel blij mee zijn! Het lijkt misschien onzin maar ik heb zelf ook heel wat jaren gewerkt als leidster en die dag blijft toch altijd ontzettend leuk en dan wordt je echt even in het zonnetje gezet en een blijk van waardering voor alles wat je dagelijks doet in de kinderopvang. Om van elke dag weer een feestje te maken voor de kindjes 😊

3 jaar geleden

Een kilo merci mini's 😇

3 jaar geleden

Hi allemaal, Wat een super leuke dingen allemaal. Ik werk zelf al een aantal jaar in de kinderopvang en ik kan jullie vertellen dat elk gebaar word gewaardeerd. Al is het alleen een kaartje of een berichtje via bijvoorbeeld een app. Wij werken tegenwoordig lange dagen ivm personeels tekort van 7:30 tot 18:30 en ja het is ons werk maar een klein extraatje is altijd fijn op zo’n dag. Dat laat zien dat je er aan denkt en blij bent met de pm’ers van je kind. Een plantje of iets is ook altijd leuk om te geven, maar nogmaals elk gebaar telt!

3 jaar geleden

Hier hebben we een knutsel gemaakt, geregeld vanuit de ouderraad. Verder ga ik niks meegeven. Ik ben leerkracht en heb op de dag van de leerkracht ook nog nooit iets van de kids gekregen. Een lekker stuk taart van het bestuur, maar dat is het. Helemaal niet erg, want ik doe mn werk graag en ik word er voor betaald! De leidsters werken ook hard hoor en ik waardeer ze zeker, maar persoonlijk vind ik al die dagen maar onzin...

3 jaar geleden

De ouder commissie laat de kindjes altijd knutselwerkjes inleveren. Zelf geven wij ook altijd extra nog een cadeautje. Onze kindjes zijn er donderdag niet, dus hebben het vandaag gegeven. Een grote chocolade reep met een flesje prosecco 🙈