7 Reacties
5 maanden geleden
Het tentje is gemaakt om op de grond te zetten. Er wordt een matrasje bijgeleverd en die is voor de kindjes zeker voldoende! Op een bed of verhoging moet je het tentje niet zetten, als je kindje gaat rollen of tegen de wand aandrukt dan kan het idd omvallen. Onze oudste van bijna 3 kan in principe gewoon in een bed slapen, maar ze wil op vakantie of bij een nachtje weg nog altijd in het tentje. Slaapt lekkerder vindt ze!
5 maanden geleden
Lijkt mij niet veilig. Ik legde een dekbed op de grond en deed daar het tentje op. Het was dan net ietsje zachter en toch veilig.
5 maanden geleden
Toen mijn kindje kon rollen gebruikte we het nog omdat hij niet de kracht had om de tent om te rollen. Alsnog deden we voor de zekerheid wat kussens als barricade voor als hij heel wild zou rollen (dat zou die alleen wakker kunnen, maar zelfs dan was t eigenlijk niet mogelijk) nu hij kan zitten en staan zou ik t niet meer aandurven.
2 dagen geleden
Ik vraag me af of het wel veilig is qua luchtdoorlating/ademhaling bij op de buik liggen? Nou zal een baby niet zo snel zijn/haar neus erin drukken...
We letten er allemaal op bij matrasjes voor in het ledikantje namelijk...
Mijn baby van 8 maanden slaapt net pad op haar buik. Op een normaal matras maak ik me helemaal geen zorgen...
2 dagen geleden
Reactie op Koekiemonster _
Ik vraag me af of het wel veilig is qua luchtdoorlating/ademhaling bij op d ...
Dan zou ik me daar in het tentje nog minder zorgen om maken. Het matrasje is niet zacht genoeg om de neus in te drukken. Een gewoon matras wel.
gisteren
Wij hebben die fout ooit gemaakt 馃檲 dochter was anderhalf, sliep in dat tentje en vanwege de kou hadden we dat op een bed gezet. Toen wij gingen slapen zagen we dat onze dochter, inclusief tentje, van het bed afgerold was en ondersteboven op de grond lag. Ze heeft er helemaal doorheen geslapen en gelukkig niets aan overgehouden. Maar was echt wel even schrikken! De keer daarop hebben we inderdaad een wollen deken op de grond gelegd voor onder het tentje. Dat was toch echt veiliger.