9 Reacties
4 jaar geleden
Heeft je kindje hier nog steeds last van? Mijn zoontje heeft dit nu bijna 2 maanden ook als hij net wakker is. En zijn gewicht wil ook maar niet omhoog en als ik ga zoeken op internet kom ik bij allergieën en vitamine tekort uit. Ik ga het consultatiebureau of de huisarts morgen even bellen om te vragen of er iets van onderzoek kan gedaan kan worden. Was benieuwd of het bij jou kindje nog steeds is en of je misschien al weet waar het aan lag?
VRIEND
4 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit ook is nu 1.5.. helaas heb ik ook donkere kringen, zonder vit tekort ect. Wij willen ons zoontje ook laten nakijken maar bloedprikken ect doen ze niet zo snel. Ons ventje is wel erg energievol echt een stuiterbal. Dus zolang dat nog zo is maak ik mij niet teveel zorgen en denk ik dat hij de slechte genen van zen mama heeft. Weet niet hoe de kringen er bij jou kindje uit zien? Mijn zoontje is ook behoorlijk bleek.. ook van mama denk ik😨 als hij toe is aan een slaapje zijn ze ook erger dan als die net wakker is! Hopelijk trekken ze nog een beetje weg en als je wel zorgen maakt kan je altijd even vragen bij de ha!

4 jaar geleden
Reactie op Loveyourlife
Mijn zoontje heeft dit ook is nu 1.5.. helaas heb ik ook donkere kringen, z ...

Mijn zoontje zat tot die tijd ook nooit stil maar sinds hij die wallen heeft kan hij ineens wel een paar x per dag even 10/15 minuten onderuitgezakt een filmpje kijken en daar had hij eerst echt de rust niet voor. En daarbij zijn gewicht wat al een tijd afbuigt en nu afgelopen 2.5 maand niet meer aankomt terwijl hij echt wel goed eet.. Dus vandaar dat ik me toch een beetje zorgen maak
VRIEND
4 jaar geleden
Reactie op Mila96
Mijn zoontje zat tot die tijd ook nooit stil maar sinds hij die wallen heef ...
Hmmm.. miss dat hij vitamines niet goed opneemt uit het eten? En hierdoor niet de juiste voedingstoffen binnen krijgt.. als het zo blijft bij je kereltje zou ik er toch even mee heen gaan als je ook duidelijk gedragsverandering ziet..
4 jaar geleden
Ik had het zelf vroeger ook heel erg tijdens periodes dat mijn allergie op stak (hooikoorts, huisstofmijt onder andere).
Daar werd ik ook altijd heel moe van.
Kan dat bij jullie in de familie zitten?
4 jaar geleden
Reactie op Loveyourlife
Hmmm.. miss dat hij vitamines niet goed opneemt uit het eten? En hierdoor n ...
Daar zat ik ook al aan te denken of een allergie want daar kan een kindje ook donkere kringen/wallen van krijgen en moeite met aankomen. Heb net een afspraak gemaakt bij het cb over 1.5 week kan ik komen.
4 jaar geleden
Reactie op Diana30
Heeft mijn dochter gehad tot ze 3 was. Allerlei onderzoeken gehad maar perf ...
Aan mijn kant van de familie zitten geen allergieën. Ik ben zelf wel gevoelig voor lactose en krijg hier eczeem van en moeite met ontlasting. Mijn zoontje heeft verder geen uitslag of eczeem of iets maar las wel dat moeite met aankomen en wallen ook door een voedsel allergie kunnen komen dus hoop dat ze dat kunnen controleren.