9 Reacties

5 jaar geleden
Je hebt allebei nodig. De speciale ring zorgt ervoor dat je de ring iets kunt losdraaien om de speen te kunnen draaien en de juiste speenmaat kunt instellen

5 jaar geleden
Die zelfde vraag heb ik ook. Ik was gisteren bij de drogist om die speen te kopen en vroeg dus ook naar de ring, maar die hadden zij niet. Volgens de verkoper is die ring ook helemaal niet nodig want zonder ring kun je de fles toch ook draaien naar het juiste cijfer. Klonk erg aannemelijk vond ik zelf... Wij hebben de speen dus zonder ring geprobeerd, nou de anti reflux voeding van het Kruidvat komt niet eens door stand 3 😲. Ik kan me niet voorstellen dat het anders zou zijn als ik die ring wel zou gebruiken...

5 jaar geleden
Reactie op R-J-M-
Heb nooit de 123 standen speen/ring gebruikt. Maakte der flesje ook best di ...
Ik ga ook de L speen uitproberen 👍🏼

5 jaar geleden
Ik heb vandaag de L speen gebruikt, hij verslikte zich bijna...de M speen is dan weer te klein voor de pap! Mmmm moeilijk 😒

5 jaar geleden
Heb je een Difrax fles, dan heb je de ring wel nodig omdat je die fles op een specifieke manier moet vasthouden geloof ik. Zo kan je de speen draaien zonder de fles te hoeven draaien. Bij bijv een Dr Brown fles is de ring niet nodig. Onze dochter had met alle standene en volgordes haar melk in 5 min op, dus hier gaat de hele bende de prullenbak in :p