17 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de bykay stretchy wrap deluxe gekregen en die is enorm fijn voor onze kleine meid!! Ik heb idd ook een draagzak van bykay, maar die komt later wel!!

2 jaar geleden
Ik heb de bykay stretchy wrap deluxe gekregen en die is enorm fijn voor onz ...

O dat ziet er goed uit zeg ook een kleintje zo te zie
2 jaar geleden
Reactie op Lace
Een prematuur moet je dragen in een geweven doek ivm mindere spierspanning. ...
O dat wist ik niet bedankt voor de tip dan misschien toch de mykay volgens mij is die van niet rekbare stof
2 jaar geleden
Reactie op Lace
Hoppediz ultra light zou bijv fijn kunnen zijn. Tweedehands kan ook, bij ge ...
Bedankt ik ga het even opzoeken online
2 jaar geleden
Geen strechtdoek maar geweven. Ik zou ook adviseren om zeker een draagconsult te doen zodat je je kindje op de juiste manier draagt ivm spierspanning. Zeker bij zo'n kleintje is dat erg belangrijk en je hebt er nog lang plezier van als je het in 1x goed leert. Bij mijn prematuur was de draagdoek een lifesaver maar ik zou willen dat ik eerder een consult had geboekt
2 jaar geleden
Reactie op Sunnydreams
O dat ziet er goed uit zeg ook een kleintje zo te zie
Jup, flink dysmatuur! En deze is juist aangeraden voor de hele kleintjes/prematuren, daar is ie door m’n tante speciaal op uitgezocht.. Dus dat het een geweven moet zijn en geen rekbare mag zijn is mij onbekend..
2 jaar geleden
Jup, flink dysmatuur! En deze is juist aangeraden voor de hele kleintjes/pr ...
Je leest altijd zoveel verschillende dingen zo lastig allemaal
2 jaar geleden
Ik heb de bykay stretchy wrap deluxe gekregen en die is enorm fijn voor onz ...

Fijn he om je kleintje zo dicht bij je te hebben 🥰. Ongevraagd advies: ik zie dat het hoofdje van je kindje gefixeerd is met de doek. Dat is niet helemaal veilig zo helaas. Op fb heb je een hele fijne groep (draagliefde) waar ook draagconsulentes in zitten die met je mee kunnen kijken of je nog iets kunt verbeter. Ik vond dat laagdrempelige advies altijd heel fijn 😊
2 jaar geleden
Reactie op Bobo96
Fijn he om je kleintje zo dicht bij je te hebben 🥰. Ongevraagd advies: ik ...
Bedankt voor je advies, maar haar hoofdje zit zeer zeker niet gefixeerd ;) Ze kan haar hoofd nog alle kanten op bewegen, en haar mond en neus zijn volledig vrij. Er zit alleen een stukje vrij los over haar achterhoofdje, tegen de zon in haar gezicht. Geloof me; ik ben al onzeker genoeg en heb alle adviezen en protocollen meerdere malen gelezen, en bekeken en de nodige tranen zijn gevloeid uit onzekerheid over of het wel of niet goed is, en zo’n opmerking, hoe goed bedoeld ook, werkt daar niet echt aan mee. Mocht ik ooit meer advies willen zal ik zeker zo’n consulent in de arm nemen.. Fijne dag gewenst!
2 jaar geleden
Bedankt voor je advies, maar haar hoofdje zit zeer zeker niet gefixeerd ;) ...
Het was zeker niet mijn bedoeling om je extra onzeker te maken. Alleen supportive bedoeld. Het is ook doodeng om verantwoordelijk te zijn voor een mensje. Daar kan ik zeker over meepraten. Geniet van je meisje 🌸
2 jaar geleden
Reactie op Doperwt
Dysmatuur en prematuur is niet hetzelfde.
Prematuren moeten inderdaad echt ...
Ik weet dat dat niet hetzelfde is, ik reageerde op de veronderstelling dat ze klein is ;) Maar deze draagdoek werd mij aangeraden voor prematuren EN dysmaturen. Aangezien ons meisje net 1 dag te “laat” is geboren om prematuur genoemd te worden, vond ik beide nogal belangrijk. Zo zie je maar, iedereen krijgt andere informatie!
2 jaar geleden
Ik weet dat dat niet hetzelfde is, ik reageerde op de veronderstelling dat ...
Sorry, ik weet niet wie je dat heeft aangeraden, maar dat kan haast geen geschoolde draagconsulent zijn geweest. Echt op al hun sites lees je dat prematuur geboren kindje een geweven doek nodig hebben. Bedoel dit niet om jou een naar gevoel te geven, maar wel belangrijk voor andere mensen die hier misschien informatie vandaan halen.