28 Reacties

3 jaar geleden

Hi, ik zou er wel een ledikant bijkopen. Je baby kan max 6 maanden in de wieg/co-sleeper maar het is wel fijn om alles al in huis te hebben. Je hebt van die ledikanten die je kan ombouwen tot peuterbed, dat lijkt mij een goeie voor de oudste? Wij hebben gewoon gekeken wat we kunnen doorschuiven. Baby speelgoed hebben we niets nieuws gekocht bijvoorbeeld. Maar onze peuter heeft nu wel een poppenhuis op haar kamer, maar goed ik heb weer geen ervaring met jongens van die leeftijd wat leuk is in de kamer Commode idd wel handig om 2 te hebben, je hebt ook commodes zoals de hemnes die je later gewoon als kast kan blijven gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Hi, ik zou er wel een ledikant bijkopen. Je baby kan max 6 maanden in de wi ...
Ah thanks! Ja heb idd de hemnes nu als commode en koop denk ik de kleinere variant voor zijn kamer. Bedoel je dit met ledikant wat je kan ombouwen?

3 jaar geleden

Zou zeker een ledikant doen, maar misschien kan je een ledikant kopen van 70x140 waar je later de zijkanten uit kan halen.z

3 jaar geleden

Ah thanks! Ja heb idd de hemnes nu als commode en koop denk ik de kleinere ...
Ja precies! Wij hebben kort geleden onze ledikant voor de oudste (2,5 jaar) omgebouwd op die manier, het is ook geen grote overgang naar een heel nieuw bed dus dat is ook fijn en multifunctioneel

3 jaar geleden

Onze zoon is nu bijna 2,5 en zijn broertje wordt binnen nu en 2 weken verwacht. Hij kreeg ook een nieuwe kamer vlak na zijn 2e verjaardag. Hebben hem gelijk een eenpersoonsbed gegeven (hadden deze al staan als logeerbed) met een bedhekje er aan zodat hij zich nog wel geborgen voelt. Hij heeft een grote kledingkast voor zijn kleren en de commode staat op de babykamer die gebruiken we ook voor hem om hem te verschonen. Verder staat er wat speelgoed op zijn kamer. Hij heeft een jungle thema kamer gekregen. 🥰

3 jaar geleden

Foto 2 van zijn kamer

3 jaar geleden