12 Reacties

3 jaar geleden
Ik kan me er niet echt een voorstelling van maken. Maar ik heb zelf een vreemde trap en heel lang gezocht naar hekjes.
Uiteindelijk goed advies gehad bij traphekjes.nl. Door wat foto's te sturen konden zij precies vertellen wat mogelijk was en wat ik daarvoor nodig had. En ik ben zeer tevreden met de hekjes die zij aanraadden. Dus misschien kun je ook even contact met hun opnemen.

3 jaar geleden
Je hebt ook flexibele traphekjes, wij hebben denk ik hetzelfde probleem, dan is het een soort stevig doek ipv tralies. Werkt bij ons erg goed! Uiteindelijk ook een extra steunpunt gemaakt omdat het er dan mooier uitzag. Flexibel rekje neemt ook geen ruimte in als het opengaat,(net als een rolgordijn zeg maar) vind ik ook wel een voordeel.

3 jaar geleden
Reactie op Ettena
Als ik je goed begrijp hebben wij hetzelfde probleem. We hebben van Baby Da ...

Zoiets heb ik ook. Alleen heb ik 1 vast hekje en die dan aan de paal geschroefd. En dan een flexibel hekje om een uitstekende trap. Veel steviger dan ik vantevoren had gedacht is het.
Ook van Baby Dan.

3 jaar geleden
Reactie op Ettena
Als ik je goed begrijp hebben wij hetzelfde probleem. We hebben van Baby Da ...

Ja, volgens mij hetzelfde probleem!
Bij ons is het schuine stuk tot de paal nog iets groter.
Maar het hekje staat dus stevig? Ik ben bang dat het omvalt als je (ofja, het kind ) er tegenaan valt

3 jaar geleden
Reactie op Papfles
Ja, volgens mij hetzelfde probleem!
Bij ons is het schuine stuk tot de paal ...
Hier staat het stevig. Zelfs als zoon eraan hangt.
Maar ik zou als het kan wel een recht vast deel doen waar je boven komen en die vastmaken aan de muur en paal. En dan vanaf dat deel een flexibel deel om de trap naar boven toe. Dat is net wat minder wiebelig.
Maar wat ik al schreef, stuur even een foto naar traphekjes.nl en zij kunnen precies zeggen wat mogelijk is. Je betaalt dan niet meer ofzo.

3 jaar geleden
Reactie op Meringue04
Hier staat het stevig. Zelfs als zoon eraan hangt.
Maar ik zou als het kan ...
Waar je boven komt bedoel ik. Dus waar niet de trap uitsteekt.

3 jaar geleden
Wij hebben een opvouwbaar traphekje van Babydan. We hebben er twee tweedehands gekocht en aan elkaar vast gemaakt zodat hij lang genoeg was.
We hebben niets in het midden hoeven te maken voor extra stevigheid. Traphekje trekken we van de ene muur naar de andere muur en klikken hem daar vast. Het is dus een opvouwbaar traphekje wat beide trappen (naar beneden en zolder) afschermt in 1 keer.
Werkt erg fijn!