18 Reacties

6 maanden geleden

Geen duowagen, maar wij hebben de Harvey premium 3 met een meerijdplankje, werkt goed! En mijn oudste zit vaak onderin de bak of op het stukje voor op de kinderwagen 🤭 scheelt geld/ruimte als je al een wagen hebt

6 maanden geleden

Wij hebben de cybex gazelle en zijn er op zich heel tevreden over. Ik vond het in het begin een beetje wennen dat de baby zo laag lag als mijn peuter in het zitje zat maar het was eigenlijk geen probleem. De cybex is verder gewoon een heel fijne stabiele wagen. Wel zwaar (dat is het nadeel van stabiliteit) maar kan tegen een stootje. Je kunt bij de Cybex de oudste beide kanten op zetten overigens, hij biedt niet naar jullie te kijken. Inmiddels hebben we er 2 stoeltjes op, de dreumes zit boven en kijkt naar ons en de peuter zit onder en kijkt naar voren. De Bugaboo vind ik er altijd wel heel leuk uitzien maar lijkt (! Ik weet niet of het klopt) niet de stabiliteit van de Cybex te hebben. Zou ik op zn minst even proberen in de winkel. Het argument dat je zo breed bent met de donkey vind ik altijd een beetje mwah want de Cybex is ook best breed (de achterwielen staan naar buiten) en als duowagen is die dan weer best lang. Dat kan net zo goed onhandig zijn.

6 maanden geleden

*hij hoeft niet

6 maanden geleden

Wij hebben de BugabooDonkey. Heel blij mee! Naast elkaar rijdt echt anders dan achter elkaar, omdat je een heel ander zwaartepunt en draaicirkel hebt. Wat voor jullie fijn is kun je alleen zelf ervaren. De donkey vind ik heel natuurlijk aanvoelen met rijden, is erg stabiel en wendbaar en rijdt ook fijn in het bos bijvoorbeeld. Ook fijn om beide kinderen tegelijk te kunnen zien. Hij is maar 14cm breder dan de meeste enkele kinderwagens

6 maanden geleden

Wij hebben de uppababy vista gehad. Ideaal met de hond uitlaten. Heerlijk ding met 1 hand. Idd wel jongste voorop en oudste naar jou kijkend. Heerlijke enorme mand eronder. Echter ligt onze nu op zolder want wel een enorm.lomp ding om mee te nemen als je ook nog een hond in de auto wil.

6 maanden geleden

Wij hebben de donkey en ik ben er heel blij mee. Hij is stabiel (heel belangrijk met een grote hond!), klapt compact in en ik vond het belangrijk om de baby goed te kunnen zien en daarom vond ik wagens waarbij de baby alleen onderin kan niet zo fijn. En wat ik ook fijn vind is dat het ombouwen van 2 naar 1 of van enkele wagen met zitje of reiswieg heel snel gaat. We hebben ook de nuna demi grow in gebruik gehad. Ik had verwacht dat die wagen compacter en lichter zou zijn, maar ingeklapt paste deze moeilijker in mijn auto dan de donkey. En zelf vind ik een wagen naast elkaar veel prettiger rijden en sturen dan boven elkaar. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk! Wat me opviel toen we de demi grow gebruikten: honden vinden babygeur heel interessant. Er was dus regelmatig een hond die z’n snuit in de wagen probeerde te duwen. Als je de wagen veel wil gebruiken op plekken waar veel andere honden komen dan is dat dus misschien ook nog iets om te overwegen: zou je het erg vinden als dit gebeurt?

6 maanden geleden

Team Donkey hier. Fantastisch!

6 maanden geleden

Cybex gazelle! Beste aankoop ooit. Je kunt de baby boven doen zodat je hem kunt zien en het oudere kindjes voorop/onder

6 maanden geleden

Reactie op AuthentiekeBerg834160

Cybex gazelle! Beste aankoop ooit. Je kunt de baby boven doen zodat je hem ...
Het is wel zwaar en niet te doen om met 1 hand te sturen als je het oudste kindje onder doet, maar ik heb geen hond dus geen ervaring mee hoe dat werkt verder

6 maanden geleden

Cybex gazelle! Beste aankoop ooit. Je kunt de baby boven doen zodat je hem ...
Niet in de reiswieg toch? Of heb ik het nooit goed genoeg geprobeerd?

6 maanden geleden

Reactie op L1310

Niet in de reiswieg toch? Of heb ik het nooit goed genoeg geprobeerd?
Jawel dan zit het kindje onder naar je toe. Maar als je kind al wat ouder is en stevig zit kan je het ook naar buiten doen, dan klikt het stoeltje niet en zit ie heel rechtop (zonnekap eraf). Maar het kan dus wel. Wij vonden dat heel fijn toen hij al wat ouder werd

6 maanden geleden

Jawel dan zit het kindje onder naar je toe. Maar als je kind al wat ouder i ...
Oh dan laatste heb ik niet geprobeerd. Naar me toe vond ik niet fijn omdat de oudste dan zo dicht op de reiswieg zit. Naja, het maakt nu toch niet meer uit want de baby is de reiswieg ontgroeid 😄

6 maanden geleden

Reactie op L1310

Oh dan laatste heb ik niet geprobeerd. Naar me toe vond ik niet fijn omdat ...
Ja vond ik ook. Ik zag het in de stad eens en ik wist ook niet dat het kon. Het is er duidelijk niet voor gemaakt maar als je kind niet net kan zitten is het wel prima

6 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo donkey 3 via markplaats. Echt de beste aankoop ooit voor onze dochter van 2.5 en baby van 4 weken. Super stabiel en goed wendbaar. Zelfs off road top met onze hond uitlaten. Heel makkelijk te veranderen van enkel naar duo. Echt top!

6 maanden geleden

Reactie op Tineke1995

Wij hebben de bugaboo donkey 3 via markplaats. Echt de beste aankoop ooit v ...
Wij hebben deze ook 2e hands aangeschaft. Ook dochter van 2,5 en een baby van 5 weken. Hele fijne wagen en loop ook gemakkelijk erachter met de hond aan de lijn.

6 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Wij hebben deze ook 2e hands aangeschaft. Ook dochter van 2,5 en een baby v ...
En we merken dat we er goed aan hebben gedaan dat baby en dochter naast elkaar zitten. Dochter krijgt graag tijdens ht wandelen even naar haar broertje hahhah