11 Reacties

6 maanden geleden

*nog 1 dag

6 maanden geleden

Wij moesten de tas in zo'n bak laten zakken om te kijken of hij binnen de marges viel

6 maanden geleden

Die nemen wij altijd mee als handbagage, nog nooit problemen mee gehad.

6 maanden geleden

Reactie op 3024

Die nemen wij altijd mee als handbagage, nog nooit problemen mee gehad.
Same

6 maanden geleden

Transavia is wel vrij streng. Hij moet echt in de bak passen en mag nergens uitsteken

6 maanden geleden

Het moet in een bak passen als ze willen meten, dus als je het kan in duwen om het in een bak te krijgen is het goed. Maar anderen die wetem hoe streng Transavia is? Ik wil graag een stoelverhoger meenemen (eerder gedaan) als handbagage, afmeting is 42x35x20, handbagage transavia is 40x30x20. Het is dus net te groot en natuurlijk wel een opvallend ding, dat je niet zomaar in een bak propt als ze willen meten. Dus beetje aan het twijfelen met hoe streng ze zijn. We willen hem niet gebruiken in het vliegtuig (want dat mag niet) maar mijn kind heeft geen andere handbagage en het scheelt veel met bijboeken bij de huurauto.

6 maanden geleden

Ik heb laatst gevlogen met Transavia en had ook een Eastpak rugzak als gratis handbagage mee. Ook niet helemaal volgepropt, maar was gewoon prima. Niet eens naar gekeken!

6 maanden geleden

Het moet in een bak passen als ze willen meten, dus als je het kan in duwen ...
Zolang je niet te bepakt aan komt bij de gate met vier rolkoffers, een buggy, een opblaaskrokodil, een beautycase, drie handtasjes en een stoelverhoger, maar het dus ‘normaal’ houdt dan kijken ze nergens naar joh..

6 maanden geleden

Ik ben in ieder geval opgelucht. Had even heel veel stress 🫣🫣

5 maanden geleden

Reactie op 3024

Zolang je niet te bepakt aan komt bij de gate met vier rolkoffers, een bugg ...
Inderdaad, niemand had er interesse in, hoefde niet nagemeten en konden gewoon aan boord 👌

5 maanden geleden

Ik heb nog nooit in een bak hoeven passen en vlieg altijd met Transavia of easyJet. Soms ook met die rugzak. Als je hem niet helemaal vol doet moet het sowieso passen in zo'n bak