17 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben wel de Easywalker 3, maar een andere Maxi Cosi versie.
Met de Easywalker adapters kan ik de Maxi Cosi gewoon op de wagen klikken.
3 jaar geleden
Wij hebben wel de Easywalker 3, maar een andere Maxi Cosi versie.
Met de E ...
Iets te snel op verzenden geklikt.
Ik vind de kinderwagen heel fijn. Hij is licht en rijdt makkelijk.
De bak staat wel heel erg laag op de wagen, maar er zijn extra adapters om hem te verhogen. Weet even niet of we die apart aan hebben moeten schaffen.
De boodschappenmand vind ik wel erg klein. Zeker nu wij altijd de regenhoes er in hebben liggen, blijft er weinig ruimte over.
Ander nadeel vind ik dat de hoes die over de wagen zit (gedeelte over haar voeten zegmaar) er te makkelijk vanaf schiet.
Ook werkt één knop om de (zonne)kap naar beneden te doen niet heel goed. Maar dat zal wel alleen bij ons de pech zijn en niet een standaard probleem.
Ondanks de ongemakjes ben ik er verder wel echt heel blij mee!!
3 jaar geleden
Ja wij hebben die combinatie ook, past gewoon. Wel met adapters uiteraard.
De verhogers zou ik zeker bij de kinderwagen nemen, ik ben maar 1.60 maar zelfs voor mij voelde de bak anders heel gek en laag. Verder echt een top wagen, zelf geen enkel nadeel aan gevonden.
3 jaar geleden
Wij hebben de Easywalker Harvey 3 (premium). Nu ruim 10 maanden in gebruik en een hele fijne wagen! Makkelijk in te klappen, reiswieg/zitje is er makkelijk op een af te halen/zetten, hij rijdt soepel en kan wel wat hebben. Het heeft ventilatie roosters in zowel de reiswieg als het zitje. Fijne kap die heel ver naar voren te trekken is zodat je kindje nooit in de zon hoeft te kijken. Etc etc.
Het enige nadeel vind ik dat bij het zitje het ventilatie rooster niet af te dekken is (zoals dat wel kan bij de reiswieg). Maar dat is echt het enige!
Mocht je voor deze kinderwagen kiezen adviseer ik de voetenzak er absoluut bij te nemen! Die is zo lekker warm, echt top! En te gebruiken voor zowel de reiswieg als het zitje (mocht je een zomer baby verwachten heb je er dus nog steeds wat aan!).
3 jaar geleden
Ik vind de kinderwagen heel fijn. Hij is ...
Wij zijn net over naar het zitje en uit de reiswieg (net ook 6 maanden oud).
Dat van de knoppen van de kap bij de reiswieg herken ik helaas, bij ons gingen beide kanten moeilijk. Bij het zitje kan de knop dan weer niet op slot.
Verder ook eens met je review over de hoes die er gemakkelijk vanaf schiet, helemaal als ze een beetje kunnen trappelen. Maar vanwege het weer hebben wij die ook nauwelijks gebruikt.
Wij hebben ook verhogers (deze gekocht tijdens een kortingsactie geloof ik, of dat ze er toen tijdelijk gratis bij zaten.) Wij hebben de verhogers er standaard op.
De boodschappenmand is niet heel ruim, maar voor ons groot genoeg.
De wagen is heel soepel met 1 hand en op verschillende terreinen gemakkelijk te besturen.
De voetenzak hebben wij toen gratis erbij gekregen, ik begreep dat deze later sowieso gratis aan te vragen was 🤷🏼♀️.
Er zat ook een gratis regenhoes bij.
Wij hebben in een babyzaak geprobeerd welke autostoelen op de adapters pasten 😊. (En later alles via internet besteld 😜)
3 jaar geleden
Wij hebben deze combinatie en het past gewoon. Wij hebben ook een verhogers gebruikt met de reiswieg en gebruiken hem nu ook nog met het gewone zitje. Vindt het toch fijner om dan in de boodschappenmand te komen.
3 jaar geleden
Ik vind de kinderwagen heel fijn. Hij is ...
Ik vind juist de mand wel redelijk ruim. Ik kon vaak de week boodschappen er wel in kwijt. En de regenhoes neemt hier geen veel ruimte om beslag als je hem in z'n tasje doet.
3 jaar geleden
Wij hebben de harvey 2 en gebruiken nu ook de extensie omdat ik net bevallen ben van nr 2.
Ik weet dus niet het verschil tussen harvey 2 en 3 maar misschien helpen mijn ervaringen wel: ook wij gebruiken de verhoger standaard ik ben maar 1.63 maar vind anders de stoel en reiswieg echt te laag.
Laat ik beginnen dat ik heel blij ben met de wagen. Maar wel ook wat Nadelen heb ondekt:
- de reiswieg is erg klein. Onze dame was heel gemiddeld qua lengte en kon met 7 maanden niet meer in ee reiswieg maar was echt nog niet klaar voor de stoel.
De stoel is in verhouding dan weer erg groot.
Nadelig dat je de kinderwagen alleen kan opvouwen met stoel als destiel voorwaarts kijkt. Daar is onze dochter nu pas aan toe (16maanden) en dat was elke keer met kinderwagen in en uit de auto dus een gedoe.
Ook kun je minder goed bij de bak onderin als je kindje naar je toe zit.
Als je de kinderwagen koopt omdat je de mogelijk ook de uitbereiding naar 2 kindjes in 1 wagen wilt, zou ik deze wagen afraden: hij is dan stuk minder handzaam en flexibel in het rijden. Ook ligt je kindje heeel laag bij de grond, vind ik onprettig.
3 jaar geleden
Wij hebben de harvey 3 premium in l adapters voor de maxi cosi en het werkt geweldig! Hij is heel wendbaar en makkelijk in te klappen. Bij onze 1e hadden we een stokke.. mooi maar zo onpraktisch!
Door de adapters is hij ook compatibel met alle maxi cosiS.
Let wel goed op aanbiedingen. Wij hebben hem nieue voor 670euro gekocht bij babypark (bijna 10 maanden geleden ongeveer) en zag hem gisteren bij prenatal voor 1100...
3 jaar geleden
Zowel de Harvey premium 3 als de pebble 360.
Heel erg tevreden met de kinderwagen, rijd heel soepel en met de warmte vd zomer kwam er voldoende frisse lucht in de kinderwagen.
Ook ik heb soms moeite met het inklappen vd zonneklep.
De pebble past perfect op de kinderwagen met de adapters.
Goed online kijken waar de kinderwagen te bestellen, zijn grote prijsverschillen
3 jaar geleden
Wij hebben de Harvey 2 en de Pebble 360. Ik ben erg blij met de wagen én met de maxi-cosi. Ik vind het in- en uit klappen van de wagen makkelijk en soepel. Hij rijdt heerlijk licht en is met 1 hand te besturen. Wij hebben wel de verhogingsadapters gekocht, anders vond ik hem wel veel te laag.
Ben met hieronder wel eens dat de wandelwagenbak kleiner is dan andere bakken. Ook ons meisje is gemiddeld geweest qua lengte, maar kon er met 6 maanden niet meer in. Ze was toen gelukkig zelf wel toe aan zitten, maar voor slaapjes was het nog wel eens makkelijk geweest... maar ze paste niet meer 😁 Wellicht dat de 3 groter is?