11 Reacties

5 jaar geleden

Het eerste jaar is een winterjas niet zo praktisch. Ik zou voor een dik vest gaan en een goede voetenzak voor de maxi cosi met fleece.

VRIEND

5 jaar geleden

Zou inderdaad ook een lekker vestje halen en werken met dekentjes als ze zo klein zijn馃槉. Wij hadden een fijn vestje van petit bateau. Oktober is nog. Iet zo koud als het goed is. Je weet het nooit hier馃ぃ. Mijn dochter is in december 6 maanden, toevallig zag ik gisteren een soort teddy jasje voorbijkomen wat veel op een vest lijkt. Ik denk dat ik dan zoiets haal馃槉.

5 jaar geleden

Reactie op SylviaB

Ik heb een dik vest gekocht bij de Hema https://www.hema.nl/baby/babykle ...
Met het Zeeman jack zou ik oppassen, 100% polyester en onder een dekentje in de kinderwagen kan zomaar eens te warm worden als je bijvoorbeeld een winkel in loopt met verwarming aan. Laagjes inderdaad en voor een kleine baby sowieso katoen is beter.

5 jaar geleden

Wij hebben de eerste winter een lekker dik vest gebruikt. Onze zoon is van juni. Pas dit voorjaar voor het eerst een jas

5 jaar geleden

Reactie op SylviaB

Ik heb een dik vest gekocht bij de Hema https://www.hema.nl/baby/babykle ...
Die van de Hema hebben wij gekregen als kraamcadeau van iemand! Hij heeft hem 1x aan gehad. Om hem aan te krijgen was een hele toestand maar toen die eenmaal zat was het prima! 馃憣馃徏

5 jaar geleden

Pilotenjasje van prenatal. Te grappig!

5 jaar geleden

Ik had een donkerblauwe van de prenatal, rechts zie je de stof beter en die verkopen ze nu ook. Is geen dikke winterjas maar wel warm genoeg met een dekentje erbij. Deze jas was maat 50 en ik had een grijze teddyjas van maat 56 die hij best vaak aan had.

5 jaar geleden

Mijn zoon is in januari geboren en ik had dit vestje met een dekentje over hem heen in de maxi cosi of kinderwagen. Was prima hoor. Ik zou echt geen jas kopen in zo'n kleine maat. Lijkt me erg onhandig en is nergens voor nodig. Mijn zoon is nu 8 maanden en nu pas vind ik hem groot genoeg voor een jas.

5 jaar geleden

Wij hebben nu dit soort vestjes van Noppies, lekker warm gevoerd aan de binnenkant. Expres zonder capuchon want dat vind ik echt onhandige rot dingen, en dan een voetenzak voor in de Maxi Cosi En een dekentje voor in de kinderwagen. Een jasje is echt vervelend voor die hummeltjes, veel te stijf, ze kunnen zich nauwelijks bewegen.

5 jaar geleden

Wij hadden deze van prenatal met een doek. Maar deze week was minder koud dan november natuurlijk..