18 Reacties

4 jaar geleden

Unicorn! Dat hebben wij. Zo leuk! En je bent niet vroeg hoor, ik heb alles al in huis (10 maanden oud) 😂😍 Andere ideeën - Glitter - Roze - Prinsessen - TV programma wat ze leuk vindt

4 jaar geleden

Wil je het graag heel meisjesachtig of hoeft dat niet perse? In dat laatste geval: - dino's - de ruimte / planeten - een bepaald dier

4 jaar geleden

Heb het idee dat mijn dochter echt geen voorkeur heeft, behalve voor felle kleuren haha. Dus wij ons is het thema: kleurrijk. Gekleurde sprinklers, gekleurde ballonnen, vlaggetjes, taart, decoratie. Bij de hema ligt er nu een heel assortiment in leuke kleurtjes. Heb zelf btw ook een hekel aan typische nijntje, bumba thema’s.

4 jaar geleden

Zoiets 😬

4 jaar geleden

Heb geen idee voor een thema, maar aangezien je AliExpress vermeldt wil ik je wel laten weten dat de EU de vrijstelling voor zendingen onder de 22 euro heeft afgeschaft (per 1 juli dit jaar), dus je betaalt over je zending nu belasting over het gehele bedrag. Ik weet uiteraard niet wat je allemaal wil gaan bestellen, maar met dat gegeven is het misschien voordeliger om bij de Action te kijken voor decoratie? Doe ermee wat je wil, maar het is redelijk recent en zal vervelend zijn als je voor een onaangename verrassing komt te staan als je pakketje wordt bezorgd. :)

4 jaar geleden

Reactie op PSL_

Heb geen idee voor een thema, maar aangezien je AliExpress vermeldt wil ik ...
Dit heb ik ook gelezen idd, je betaald en 21% extra en invoerkosten van 13 euro dus een pakketje van 10 euro valt automatisch duurder uit.

4 jaar geleden

Reactie op Elmoo

Heb het idee dat mijn dochter echt geen voorkeur heeft, behalve voor felle ...
Hier bij de eerste verjaardag ook versiering gekocht bij de Hema en dieren op de taart. Van die slingers met stippen er op en alles. Ik gebruik het nog steeds. Was erg leuk en lekker vrolijk 😊

4 jaar geleden

Reactie op J-Lo

Wil je het graag heel meisjesachtig of hoeft dat niet perse? In dat laatste ...
Ik denk dat ik meisjesachtig wel heel leuk vind! Maar bijvoorbeeld Jungle met roze bloemen ofzo lijkt mij ook leuk 🥰 🌺

4 jaar geleden

Reactie op Elmoo

Heb het idee dat mijn dochter echt geen voorkeur heeft, behalve voor felle ...
Oohh dat is ook super leuk!🤩

4 jaar geleden

Reactie op PSL_

Heb geen idee voor een thema, maar aangezien je AliExpress vermeldt wil ik ...
Ik had inderdaad zoiets begrepen! Bedankt voor de info 😊

4 jaar geleden

Wij hadden Nijntje thema. Maar wel redelijk ingetogen omdat hij er toch nog weinig van mee krijgt. Dit was onze taart en wat versiering

4 jaar geleden

Reactie op Mama Miep

Wij hadden Nijntje thema. Maar wel redelijk ingetogen omdat hij er toch nog ...
Mooie taart!

4 jaar geleden

Hier bij de eerste verjaardag ook versiering gekocht bij de Hema en dieren ...
Ik ben ook fan van hema, action en big bazaar!

4 jaar geleden

Ik heb bij Ali ook het een en ander besteld voor toen mn dochtertje 1 werd. Ik heb de one dozen en verjaardagsoutfit besteld. (Te koop trouwens, alleen ophalen)

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Mooie taart!
Dankje!

4 jaar geleden

Ik ben ook fan van hema, action en big bazaar!
Diertjes van de bigbazar. Confetti versiering enzo had ik van de Hema 😊

4 jaar geleden

Wij hadden het jungle thema wild one, wild 1. Dan met leuke jungle dingen en ook een kledingsetje met wild one. Als je op ali zoekt naar jungle thema 1 jaar dan krijg je zo veel leuks!