18 Reacties
4 jaar geleden
Heb het idee dat mijn dochter echt geen voorkeur heeft, behalve voor felle kleuren haha. Dus wij ons is het thema: kleurrijk. Gekleurde sprinklers, gekleurde ballonnen, vlaggetjes, taart, decoratie. Bij de hema ligt er nu een heel assortiment in leuke kleurtjes.
Heb zelf btw ook een hekel aan typische nijntje, bumba thema’s.
4 jaar geleden
Heb geen idee voor een thema, maar aangezien je AliExpress vermeldt wil ik je wel laten weten dat de EU de vrijstelling voor zendingen onder de 22 euro heeft afgeschaft (per 1 juli dit jaar), dus je betaalt over je zending nu belasting over het gehele bedrag. Ik weet uiteraard niet wat je allemaal wil gaan bestellen, maar met dat gegeven is het misschien voordeliger om bij de Action te kijken voor decoratie?
Doe ermee wat je wil, maar het is redelijk recent en zal vervelend zijn als je voor een onaangename verrassing komt te staan als je pakketje wordt bezorgd. :)
4 jaar geleden
Reactie op Elmoo
Heb het idee dat mijn dochter echt geen voorkeur heeft, behalve voor felle ...
Hier bij de eerste verjaardag ook versiering gekocht bij de Hema en dieren op de taart. Van die slingers met stippen er op en alles. Ik gebruik het nog steeds.
Was erg leuk en lekker vrolijk 😊
4 jaar geleden
Hier bij de eerste verjaardag ook versiering gekocht bij de Hema en dieren ...
Ik ben ook fan van hema, action en big bazaar!
4 jaar geleden
Ik heb bij Ali ook het een en ander besteld voor toen mn dochtertje 1 werd. Ik heb de one dozen en verjaardagsoutfit besteld. (Te koop trouwens, alleen ophalen)

4 jaar geleden
Ik ben ook fan van hema, action en big bazaar!
Diertjes van de bigbazar.
Confetti versiering enzo had ik van de Hema 😊