56 Reacties

4 jaar geleden

Zou het niet doen. Je bent zelf hoogzwanger dus zou niet teveel prikkels bewust opzoeken. En met 14 maanden is denk ik alleen het sprookjesbos leuk, al is ze daar ook nog wel erg klein voor.

4 jaar geleden

Ik zou het ook niet doen. Wij zijn laatst voor het eerst gegaan toen hij bijna 2,5 was en toen vond hij het sprookjesbos, carnaval festival, traptreintjes en auto's leuk. De rest vond hij te eng. 14 maanden lijkt me alleen het sprookjesbos leuk, als ze dat al leuk vindt..

4 jaar geleden

Reactie op Kvandelaar

Ik zou het ook niet doen. Wij zijn laatst voor het eerst gegaan toen hij bi ...
Kan ze ook niet in de droomvlucht dan?

4 jaar geleden

Wij gaan in oktober met mijn schoonfamilie. Al heel lang geleden vast gezet. Ik ben dan ook hoogzwanger. Opgezocht waar ik in mag, praktisch nergens. Dus voor jezelf hoef je het sowieso niet te doen 😉 voor mij is het ook dat mijn schoonouders entree betalen, anders had ik het echt zonde van het geld gevonden. Kaartjes zijn best duur.

4 jaar geleden

Ik ben met onze baby van 4 weken een rondje door het sprookjesbos gaan wandelen, dat was leuk. Ons nichtje hebben we vaak meegenomen toen ze zo jong was. Sprookjesbos en gewoon door het park wandelen was dan vrijwel enige dat we deden en ook dat kan gezellig zijn. Hoogzwanger door het park hobbelen vond ik echt niet prettig door de hoogteverschillen icm bekkeninstabiliteit. Voordeel is dat wij een abbonnement hebben en dus voor een uurtje kunnen gaan. Zou er goed over nadenken om te gaan, ligt ook een beetje aan hoe je je zelf voelt natuurlijk :).

4 jaar geleden

Wij zijn laast geweest, onze zoon is net 1. Hij mocht in principe overal in, dus symbolica, fata morgana, droomvlucht, carnaval festival ed mag. Hier moeten ze voor kunnen zitten. Een tip: je hoeft niet in de single riders rij te gaan staan met je kleintje. Die tellen ze namelijk ook als 1 en omdat je dan met z'n tweeën ergens in gaat doen ze daar soms lastig over. Verder heeft onze zoon gewoon lekker geslapen in de kinderwagen en een super leuke dag gehad. Als je het zelf aan kan is het voor je kindje ook geen probleem!

4 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk het geld niet waard. Zoveel leuks te doen voor veel minder geld en ook comfortabeler voor jou als hoogzwangere.

4 jaar geleden

Reactie op 2undertwo

Ja dat mag wel. Zijn wij niet in geweest, veel te druk. Maar ik denk dat je het dan voor jezelf doet, niet voor je kind. Maar we zijn wel met ons kind van 2,5 in de fata morgana en symbolica geweest en beide vond hij verschrikkelijk eng. Dus ik als ik het over zou doen dan zou ik het niet meer doen.

4 jaar geleden

Wij zijn 2 weken geleden geweest met onze dreumes van 14 maanden. Ik was toen 23 weken zwanger ofzo.. Dreumes vond het leuk! Sprookjesbos, alles wat daar te zien was.. draaimolen, in die wagentjes door het lavendorp. Jokie en jet vinden we de rij te lang. Daarna lekker pannekoek gegeten! Wij gingen met het hele gezin, omdat mijn vader met pensioen is, denk niet dat we anders waren gegaan! Maar wij hebben een leuke dag gehad!

4 jaar geleden

Onze dochter wordt 2 deze maand en we zijn afgelopen maart voor het eerst naar de efteling geweest, we hebben inmiddels een abo erop en ze vind het geweldig Droomvlucht, symbolica, fata morgana, sprookjesbos, jokie en jet, ze vind het allemaal geweldig, we zijn inmiddels al 8 of 9x geweest

4 jaar geleden

Als je zwanger bent, mag je in veel attracties niet. Houd daar ook rekening mee 😊

4 jaar geleden

Onze zoon heeft zijn ogen uitgekeken! Hij was wel een halfjaar ouder, maar geweldig vond hij het. Overal in geweest, behalve fata morgana. Maargoed, dat begrijp je zelf denk ik ook wel dat dat niet zo'n slim idee is

4 jaar geleden

Wij zijn voor mijn dochtertje haar tweede verjaardag geweest. Was heel gezellig, maar zou het niet snel weer doen. Ze vond álles eng, op de gewone normale speeltuin na. Zelfs de paddenstoelen in het sprookjesbos vond ze eng. We hadden een leuke dag, maar voor haar is de speeltuin een paar straten verder net zo leuk.

4 jaar geleden

Zij mag in meer attracties dan jij! Wij hebben een abonnement en zoon gaat al mee vanaf 8 maanden. Daarvoor hadden we het ook gedaan, maar was het dicht vanwege corona. Zoon vindt symbolica, sirocco, droomvlucht en carnaval festival heel leuk. Ook de oude tufferbaan vindt hij prachtig!

4 jaar geleden

Reactie op 2undertwo

Ik zag recent een vlog van Sarahrebecca en haar dochtertje van 2 vond de Droomvlucht nog eng. Veel donkere stukken.

4 jaar geleden

Wij zijn voor het eerst gegaan toen onze dochter 9 maanden was. Toen vond ze al alle attracties super leuk (jokie en Jet, droomvlucht, symbolica, fata morgana) en nu hebben we een abonnement en vind ze het nog steeds erg leuk. Soms spelen we alleen in de speeltuin, soms doen we alleen rondje sprookjesbos. Mn dochtertje vindt het allemaal leuk. De show van Joki en Jet vind ze ook erg leuk! Dus ja is maar beetje wat je zelf wil.

4 jaar geleden

Wij zijn gisteren geweest met onze dochter van 23 maanden. Het was fantastisch! Ze is wel wat ouder dan die van jou natuurlijk dus ik weet niet of je er wat aan hebt. Maar symbolica, droomvlucht, zweefmolen, draaimolen, carnaval festival, de bootjes, sprookjesbos, duiven voeren, pannenkoeken eten, ze vond het allemaal fantastisch (droomvlucht moest ze huilen toen ze niet mocht blijven zitten voor nog een rondje 😃)! Fata morgana vond ze minder boeiend en ook wat spannend, maar verder had ze een topdag. Smiddags even geslapen in de wandelwagen (en we hebben geen makkelijke slaper) en wij hebben allebei 2 achtbanen gedaan met de babyswitch. We vonden het alledrie een hele leuke dag!

4 jaar geleden

Ik ben afgelopen donderdag met mijn zoontje geweest (afgelopen dinsdag 17 maanden geworden). Hij vond het helemaal fantastisch, hij is zoiezo fan van de carnaval festival! We zijn dus een aantal keren daarin geweest, fata morgana, droomvlucht, symbolica, sprookjesbos (keek zijn ogen uit bij de Indische waterlelies) tussendoor 2 keer geslapen en lekker poffertjes gegeten. Zijn echt van 10 tot 18:45 in het park geweest hij vond het echt heel erg leuk!

4 jaar geleden

Persoonlijk vind ik de Efteling leuk voor welke leeftijd dan ook, dus ja voor jouw dochter is het geweldig. Er zijn volop attracties waar zij met jullie mee in kan. En in het sprookjesbos is genoeg te zien. Alleen als hoogzwangere de hele dag rond slenteren in een pretpark lijkt mij dan weer helemaal niks😊

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 maanden en vind het echt geweldig, wij hebben een abonnement dus gaan vaak voor een uurtje of 3 ongeveer. De carnaval festival kijkt ie z’n ogen uit en het sprookjesbos vind ie ook erg leuk! Alleen rondlopen in het park vinden wij altijd al gezellig 😊. Zou wel ff kijken hoe je je zelf voelt omdat je hoogzwanger bent, dus vooral naar je lichaam luisteren! Voor de rest zou ik het zeker aanraden