77 Reacties

2 jaar geleden

Ligt eraan hoe je wilt dat het jasje valt. 74/80 gaat sowieso goed zijn voor 2023/2024. Als je het niet erg vind om de mouwtjes op te rollen dan kan je 86/92 nemen en kan hij nog langer mee. Zelf heb ik ook een maatje groter genomen. Zeker omdat op deze leeftijd ze nog niet lopen en je in de kinderwagen/buggy toch niet ziet dat hij te groot/lang is. Of als het een goede prijs is er nu gewoon 2 bestellen 馃槅

2 jaar geleden

Ik denk dat hij tegen dat hij 1 jaar is in maat 80 zit, dus zeker als het groot valt en gezien het een dubbele maat is zou ik voor 74/80 gaan. Ons zoontje was mollig en gemiddelde lengte en die zat na zijn eerste verjaardag heel lang in maat 80 (als iets groot viel) en soms 86. Met 2 jaar pas in 86/92 en 92. Maar goed mijn andere zoontje is nu 21 maanden (lang en slank) en die zit al even in 86/92.

2 jaar geleden

Voor mijn zoontje in feb maat 86/92 gehaald, hij zat toen qua kleding in 80/86. Nu zit hij in maat 86/92 qua kleding en zwemt ie nog steeds in zn Engel jasje 馃槅 De mouwtjes moeten nog steeds opgerold worden! Ze vallen vrij groot dus denk dat 74/80 je zoontje nog steeds ruim zou vallen. Evt een winkel in de buurt waar je kan passen?

2 jaar geleden

Onze dochter van bijna 2 jaar zit in 86. Haar winterjasje in 80 past ze nog steeds. Dus ik zou, als het merk groot valt, voor 74/80 gaan. Vanaf 1 jaar zitten ze echt wel een halfjaar in dezelfde maat.

2 jaar geleden

Ik zou voor 74/80 gaan!

2 jaar geleden

Onze dochter heeft maat 92. Haar jasje is maat 74/80 en past nog perfect!

2 jaar geleden

Ik heb in maart mt 74/80 besteld. voor mijn zoontje. Die is nu 12 maanden, 8,8 kg en 70,5 cm. Kledingmaat 74. Jasje heeft hij afgelopen week een paar keer aan gehad maar is echt heel ruim.

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Onze dochter heeft maat 92. Haar jasje is maat 74/80 en past nog perfect!
Hier hetzelfde, ook een dochter met maar 92 die nog prima in het engel jasje maat 74/80 past. Ze draagt hem inmiddels al 1,5 jaar!

2 jaar geleden

74/80 kon mijn dochtertje met maat 86 ook echt nog prima aan. Dus ze vallen idd wel echt heel groot.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga maat 74/80 bestellen馃ぉ

2 jaar geleden

Waar ga je hem bestellen? :) ik dacht precies hetzelfde, maar overal is ook best veel verzendkosten

2 jaar geleden

Reactie op Michelle330

Waar ga je hem bestellen? :) ik dacht precies hetzelfde, maar overal is ook ...
Ik heb even onderzoek gedaan en kwam bij the childhood collective uit. Daar is het jasje 60,05 en dan nog 4,75 verzendkosten. Goedkoopste die ik kon vinden op het moment.

2 jaar geleden

Ik twijfel. Mijn zoontje zit in 80 en is net vorige week 1 geworden. Denken jullie dat 74/80 voor hem ook zal voldoen?

2 jaar geleden

Ik zou de grootste doen 馃槉 je hebt ook de website babykledingmaatje.nl

2 jaar geleden

Reactie op Happymealtje

Ik twijfel. Mijn zoontje zit in 80 en is net vorige week 1 geworden. Denken ...
Nee groter. Toen mijn dochter in 56 zat, de 62/68 gedaan en ze heeft daar maaaaaaanddn mee gelopen. Is echt zonde van je geld anders

2 jaar geleden

Reactie op Happymealtje

Ik twijfel. Mijn zoontje zit in 80 en is net vorige week 1 geworden. Denken ...
Mijn zoontje is ook net 1 maar zit nog in mt 74, bijna 80. Ik heb mt 74/80 besteld en hij is echt groot en ruim.

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Mijn zoontje is ook net 1 maar zit nog in mt 74, bijna 80. Ik heb mt 74/80 ...
Maar het is aug. Dat jasje is voor december. Kan je beter het voorste flapje opvouwen en een maatje groter doen

2 jaar geleden

Reactie op Pinkapple2

Maar het is aug. Dat jasje is voor december. Kan je beter het voorste flapj ...
Ik heb hem afgelopen maart al besteld. En dat jasje is niet voor december. Hij heeft hem al regelmatig aangehad. Afgelopen week ook al. Engel Natur valt zeker een maar groter. Dus ik kan hier zeker tot voorbij de winter (maart volgend jaar) mee vooruit. Denk zelfs dat hij dan nog niet te klein is.

2 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ik heb hem afgelopen maart al besteld. En dat jasje is niet voor december. ...
Ik bedoel voor topic starter. Las al dat jij hem in maart had gekocht 馃槉 maar als zij het aankomend seizoen wil gebruiken kan ze beter een maatje groter doen.

2 jaar geleden

Reactie op Pinkapple2

Ik bedoel voor topic starter. Las al dat jij hem in maart had gekocht 馃槉 ma ...
Dat is een keuze dan inderdaad. In principe zitten kindjes redelijk lang in mt 80/86...