18 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou op het moment dat de baby is geboren echt naar de winkel gaan (of draagconsulent) en kijken welke het lekkerste zit voor jou en waar je baby het beste in zit. Ik had een Draagzak op het oog die heel veel word verkocht (bykay) maar mijn baby zat er voor geen meter in🙈 na veel gepast te hebben bleek de tule explorer voor ons beide het fijnste. Ook vond ik dat mijn baby er nog niet mooi in zat toen ze maatje 50-56 had en zat ze er veel beter in toen ze rond de 56-62 zat. Hierdoor heb ik dus ook een hele tijd gewacht met het dragen van haar (vanaf 4 maanden pas). Als je vanaf de geboorte wilt gaan dragen kun je beter voor een draag doek gaan, hierin zitten ze vele malen beter als ze zo klein zijn.

2 jaar geleden

Wij hebben de ergo baby omni 360. Heel tevreden van, maar inderdaad de eerste twee maanden is je baby vaak nog wat klein voor de draagzak, al kan je baby er wel ergonomisch correct in in de ergo baby omni (correcte kievitshouding). Wij hebben de draagzak gebruikt tot onze dochter 1,5 was. Dan werd het wat zwaar en wilde ze meer kunnen rondkijken, dus nu hebben we zo een Draagrugzak tweedehands gekocht

2 jaar geleden

*Kikvorshouding

2 jaar geleden

Ik ben er tevreden over de ergobaby omni 360, maar voor de eerste weken heb ik een ergobaby embrace gekocht via marktplaats, die vond ik wat zachter voor het echte newborn baby.

2 jaar geleden

Wij hebben de ergobaby adapt. Zoontje is geboren met 52 cm en heb ik er na een week ingedaan. Hij is nu ruim 1.5 jaar en draag hem nu op mijn rug

2 jaar geleden

Ik had een extra inlegkussentje voor de ergobaby 360 die ik had. Weet even niet de juiste naam. Mijn dochter kon er vanaf het begin in. Misschien is dat er voor de ergobaby omni 360 ook?

2 jaar geleden

Ik heb de eerste 2 maanden een draagdoek gebruikt. Vond ik veel prettiger met zo’n heel kleintje. Daarna de ergobaby omni 360!

2 jaar geleden

Reactie op Baby O

Wij hebben de ergobaby adapt. Zoontje is geboren met 52 cm en heb ik er na ...
Oh goeie tip! Met die ergobaby kan je de kleine dus eerder dragen?

2 jaar geleden

Ik heb ook een variant van Ergobaby super tevreden ermee. Ze is inmiddels 17 mnd 12kg en af&toe(als ze zich niet lekker voelt) gebruik ik 'm nog steeds. Ow ja, vergeet niet de verkleiner mee te bestellen! Das belangrijk voor het dragen van een newborn.

2 jaar geleden

Wij hebben de omni 360. Heel blij mee! De verkleiner is met deze variant niet nodig als je baby met normale maten geboren is. Onze dochter was maar 2840 gram, dus niets had meteen gekund 🥲 Daardoor toen een draagdoek gekocht. Zodra ze ‘normaal’ baby formaat had, haar meteen in de omni 360 gedaan. Dat vond ik veel comfortabeler en onze dochter denk ik ook. Ze sliep er heel fijn in.

2 jaar geleden

In de ergobabyadapt mogen ze vanaf 3.2 kg. Dus veel babys kunnen er gelijk in. Ik vond onze tweede baby de eerste twee weken net wat klein ervoor,maar ben enorm tevreden ermee. De oudste tot zeker 15kg op mn rug gedragen.

2 jaar geleden

Wij hebben de ergobaby omni 360. Wij hebben die vanaf haar eerste week gebruikt! Super fijne draagzak! Je hebt ook de ergobaby embrace, die zou iets fijner zijn voor een newborn.. Maar ik vond het zonde om dan 2 zakken te moeten aanschaffen…..

2 jaar geleden

Wij hebben deze ook gebruikt hebben onze dochter er vanaf 1 week in gedragen tot zo'n 16 maanden. Ze was 51cm en 3500g bij geboorte, dus goed op maat. Mijn man vond hem fantastisch, maar ik vond de sluiting in mijn rug te hard en pijnlijk. Kan zijn omdat ik heel smal ben dat het mij niet goed past. Bij de 2e ga ik naar een draagdoek kijken.

2 jaar geleden

Ik heb deze, ook een fijne draagzak om te dragen. Vanaf 3,2 kg. Mijn zoontje dacht er iets anders over, hij vond de draagzak helemaal niks 😅🤣 helaas ligt deze bij ons splinternieuw in de kast 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Mrel

Ik heb deze, ook een fijne draagzak om te dragen. Vanaf 3,2 kg. Mijn zoontj ...
Oh wat zonde🙈

2 jaar geleden

Reactie op MarJong

Oh goeie tip! Met die ergobaby kan je de kleine dus eerder dragen?
Graag gedaan. klopt vanaf de geboorte. We wandelen/wandelde iedere dag met de hond en hem mee in de draagzak. Hij vond het heerlijk. Nu alleen op de rug dragen als hij moe is van het lopen. Anders wil hij er niet in😅

één jaar geleden

Is er een verschil tussen de ergobaby omni 360 en de ergobaby omni 360 4p?

één jaar geleden

Ik heb de ergobaby omni 360 en beveel deze sterk aan! Echter is het aangenaam om te starten met een rekbare draagdoek die je knoopt (draagconsult kan handig zijn) omdat je zo je kindje op een zachte manier toch voldoende steun kan bieden! Mijn vorige kindje kon erin met 2,9kg en 47cm 🥰