9 Reacties

5 jaar geleden
Kan je met de gehuurde borstkolf wel aan beide kanten tegelijkertijd kolven?
Ik kon dat zelf namelijk niet. Mijn pijngrens was aan beide borsten anders. Dus mocht je dat ook hebben dan moet je nog even verder zoeken.

5 jaar geleden
Verder kan ik je wel een kolf bh aanraden. Heb je tenminste je handen vrij als je aan het kolven bent.

5 jaar geleden
Ik heb deze kolf en vind m heel fijn! Had eerst de gewone Freestyle maar de batterij deed het niet meer. Toen even investering gedaan voor deze.
De kolf is echt super stil en ik heb het idee dat ik met deze meer melk heb dan met de andere.
Batterij gaat m.i. wel redelijk snel leeg, maar kan je met kabeltje gewoon opladen.

5 jaar geleden
Reactie op Mamske
En de melk komt niet door de slangetjes?
In principe komt de melk niet in de slangetje. Maar als het gebeurt komt het doordat je een te erge toeschietreflex hebt.

5 jaar geleden
ik heb deze ook. en vind hem echt geweldig. heb er ook een kolf bh bij.. dat is echt een aanrader... het heet niet voor niets freestyle haha.. in het begin voelde ik mr echt een lopende melkfabriek. maar nu kan ik gewoon echt niet meer zonder. je hebt tenminste je handen vrij. en kun je nog wat doen😁

5 jaar geleden
Reactie op Mamske
En de melk komt niet door de slangetjes?
Nee die komen niet bij de melk in de buurt.
De melk stroomt via de binnenkant van het membraam de flesjes in. Het slangetje die je aan de achterkant erin en die trekt het membraam vacuum.
Ik kan morgen wel even foto neerzetten als je dat fijn vind.