15 Reacties

2 jaar geleden

Bekijk Curify® Oprolbaar Traphekje – Handige Veiligheidshek Zonder Te Boren – Inclusief Gereedschap – Oprolbaar Deurhekje – Kinderhekje Voor Baby, Hond en Huisdier op: https://www.bol.com/nl/p/curify-oprolbaar-traphekje-handige-veiligheidshek-zonder-te-boren-inclusief-gereedschap-oprolbaar-deurhekje-kinderhekje-voor-baby-hond-huisdier/9300000033660956?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp is dit misschien nog een idee?

2 jaar geleden

Bekijk Curify® Oprolbaar Traphekje – Handige Veiligheidshek Zonder Te Boren ...
Hier heb je alsnog een schroeven voor nodig als je de foto's goed bekijkt

2 jaar geleden

Reactie op Ikensky

Hier heb je alsnog een schroeven voor nodig als je de foto's goed bekijkt
Ah oke, niet goed gekeken

2 jaar geleden

Deze hebben meestal een hele smalle opening, dat is het probleem!

2 jaar geleden

Wij hebben het met onze kunstof deur, we hebben met zuignappen en een touwtje (waar ze niet bij kan) er voor gezorgd dat de deur 15 cm open kan. Je hebt ook zuignappen en netjes... het biedt natuurlijk niet de veiligheid als een traphekje maar het houdt ze wel tegen 🤓 ik heb het ff gegoogled.... misschien dat zoiets een optie is.

2 jaar geleden

Reactie op Ilsavv

Deze hebben meestal een hele smalle opening, dat is het probleem!
Deze heb ik gehad in de deuropening, en is inderdaad smal. Gemiddelde kinderwagen zal hier niet tussen passen.

2 jaar geleden

Ik had ooit bij kruidvat een soort net gekocht met haakjes die je op het kozijn of muur plakt, daaraan bevestigde je dan dat net. Voordeel was dat je het met alleen ophangt als het nodig is. Was voor de hond, maar als je een viervoeter binnen kan houden dan ook vast een kind.

2 jaar geleden

Zou je het niet zelf kunnen maken? Gewoon een hekje op je eigen maat maken van hout en dan met klemmen zodat je niet hoeft te boren?

2 jaar geleden

Ohja of zo iets Bekijk Membeli Oprolbaar Traphekje - Zonder Boren - 110x74 cm - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/membeli-oprolbaar-traphekje-zonder-boren-110x74-cm-zwart/9300000018351594?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Wij hebben een grote metalen paal en spijlen. We hebben een haard hek gekocht en deze met tiewraps vast gemaakt. Werkt perfect kan er met geen mogelijkheid door

2 jaar geleden

Reactie op Bloempje011

Wij hebben een grote metalen paal en spijlen. We hebben een haard hek geko ...
Heb je hier een foto van?

2 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
In een metalen doorstijl kun je de gaatjes niet zo netjes meer wegwerken. Is toch anders dan hout 😉. En als hij er doorheen "valt", valt ie niet van de trap ofzo, dus veiligheid vind ik iets minder belangrijk

2 jaar geleden

Reactie op Ilsavv

Heb je hier een foto van?
Ja, stuur je even vriendschapverzoek dan verstuur ik het via chat