8 Reacties

2 jaar geleden

Wat enorm lief van je!

2 jaar geleden

Super lief van je! & bedankt 😄

2 jaar geleden

Wat lief! Ik heb nog niet via de moedermelkbank gedoneerd, wel via Facebook groepen, maar ik zat er aan te denken om mij toch aan te melden bij de moedermelkbank. Jouw berichtje geeft dit zeker een extra motivatie! Hoe gaat het nu met je dochter?

2 jaar geleden

Reactie op LeB11

Wat lief! Ik heb nog niet via de moedermelkbank gedoneerd, wel via Facebook ...
Hoihoi, ja het gaat gelukkig heel goed met mijn dochtertje. Alweer bijna 2 en ze gaat richting de peuter puber fase haha. Wat fijn dat je al doneert, er zijn zoveel moeders en kindjes mee geholpen. Of het nou via Facebook of via de moedermelkbank is, zoveel kindjes hebben er zoveel baat bij. Als er niemand zou doneren, zou mijn dochtertje het niet hebben overleefd. Ik ben elke dag dankbaar voor jullie tijd, moeite, kolven. Ik heb geprobeerd te kolven, elke 2 uur, ik kreeg medicijnen om moedermelk aan te maken, lactatiedeskundige maar niks werkte. Het was er niet. Ik ben zo dankbaar voor wat jullie doen, zoveel kindjes zijn erbij geholpen💖

2 jaar geleden

🥰💋

2 jaar geleden

Wat fijn dat je dit bericht plaatst! Ik wist niet dat er een moedermelkbank bestond. Bij mijn eerste had ik veel overproductie, dus mocht er nog een kindje komen die borstvoeding krijgt ga ik me ook aanmelden. Bedankt voor je bericht

2 jaar geleden

❤❤❤

2 jaar geleden

💜💜💜💜💜