12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de keuken (1.40m) afgeschermd door een oprolbaar hekje. Deze bevalt heel goed! Hij kan er absoluut niet onderdoor of overheen. Het oprolbare gedeelte kun (moet) je ook vergrendelen.

2 jaar geleden

Wij hebben ook een bredere trap en we hebben een A3 safetydoor. Deze kan tot 116 cm. Bevalt ons goed.

2 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Wij hebben de keuken (1.40m) afgeschermd door een oprolbaar hekje. Deze bev ...
Is dat een traphek of interieurhek?

2 jaar geleden

https://www.babypark.nl/babydan-guard-me-traphekje.html?gclid=CjwKCAiA7vWcBhBUEiwAXieItkC5JuHi5qJlFjF7_AqKIInlRpEHmj7wLVo_dmxgXbrL9Zcl48MsOxoCgsoQAvD_BwE Wij hebben deze, die kun je eventueel breder maken met verlengstukken die je los erbij kan kopen. Zit er nu al bijna 7 jaar, werkt prima.

2 jaar geleden

Wij hebben de A3 safetydoor, ook gekozen voor een bredere doorgang en gebruiksgemak vonden wij ook erg belangrijk.

2 jaar geleden

Hoi wij hebben een oprolbaar hekje en ons stuiterbaldreumesje kan daar absoluut niet onderdoor! Dus ik zou dat aanraden

2 jaar geleden

Wij hebben een hekje van A3. Uitschuifbaar op de juiste breedte

2 jaar geleden

Hier ook een babydan hekje, met een verlengstuk eraan om nog net iets breder te maken. Heel tevreden van.

2 jaar geleden

Hier hebben we zo'n oprolbare. Met gat erin voor de kat. Onmogelijk om er onderdoor te kunnen. Dacht ik eerst ook dat dat zou kunnen, of dat het naar beneden getrokken kon worden o.i.d., maar het is heel stug materiaal.

2 jaar geleden

Wij hebben een hekje van A3. Uitschuifbaar op de juiste breedte
Deze heb ik ook! Top ding