100 Reacties

één jaar geleden

Allemaal hartstikke bedankt voor alle reacties. Ik stuur zeker een update. Hopelijk is het snel over 💙

één jaar geleden

Ik gebruik al jaren op advies van dermatoloog simpele lanettezalf. Fijne vette zalf,l

één jaar geleden

Wat heftig zeg. Mijn dochter had het ook zo heftig en ook veel eczeem. Bij ons heeft toen hormoonzalf geholpen. Volgens mij was het echt binnen no time weg toen. En kreeg ook meteen een heel ander kind. Toen merkte ik pas dat ze toch best wat jeuk had.

één jaar geleden

Reactie op Babyisborn

Ik gebruik al jaren op advies van dermatoloog simpele lanettezalf. Fijne ve ...
Op de berg? En dan uitkammen? Want dat kammen wil ik liever niet

één jaar geleden

Ik gebruik lanoline (wolvet) nou is het weg dus werkte super voor ons

één jaar geleden

Wij hebben inderdaad ook de shampoo voorgeschreven gekregen 2x per week wassen… wat ik zelf nog doe ik elke dag olie smeren en dan s’middags met een babyborstel op zijn hoofd borstelen in rond draaiende bewegingen daarna wassen met zwitsal shampoo dit elke dag doen.. voor achter ze oortjes heb ik een zalf gekregen van de huisarts!!! Mijn kleine heeft er namelijk ook heel veel jeuk aan zo sneu en je moet geduld hebben ik ben er nu een week mee bezig …

één jaar geleden

Volgens mij jeukt berg niet… zou dan ook eerder denken aan eczeem. Hier was dr Leenarts ook een ramp, kwam rode eczeem onder de plakken weg waar hij veel last van had. Hebben het met rust gelaten en is vanzelf beter geworden. Hebben we op andere plekken eczeem moeten behandelen. Verwijzing naar de dermatoloog lijkt me heel terecht! Fijn dat het gelukt is.

één jaar geleden

Las laatst dat de shea butter en/of de frambozenzalf van puurgelukstore helpt bij berg. Helpt ook bij jeuk en eczeem. Gebruik het zelf ook en werkt echt fijn

één jaar geleden

Wat bij ons heeft geholpen is niet teveel schoonmaken/aanraken en goed invetten met biologische pure koudgeperste kokosolie (deze hebben wij gebruikt) Wij deze dit ritueeltje om de 2 dagen. Hopelijk helpt het bij jullie ook zo goed als bij ons 🤞🏽 Bekijk CocoNamvie - 500ml Biologische Extra Virgin Kokosolie - Koudgeperst op: https://www.bol.com/nl/p/coconamvie-500ml-biologische-extra-virgin-kokosolie-koudgeperst/9300000142741448?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één jaar geleden

Laten jullie de kokosolie/olie zitten?

één jaar geleden

Zo sneu hè. Wat bij ons gewerkt had had ik al gezegd geloof ik hè ? Ik heb nog een ander topic van m’n zoontje met foto. Zal hem zo is zoeken Ook wilde ik nog wat anders zeggen. Ik volg iemand op Facebook en dit is wel echt de moeite waard om te kijken. Tinytoddofficial moet je maar eens intoetsten op insta. Hopelijk kan je snel bij de dermatoloog terecht 🧡

één jaar geleden

Dit lijkt meer op eczeem. Kijk eens op de website van Tiny Todd. Hele fijne producten hebben ze en 100% natuurlijk! Echte aanrader.

één jaar geleden

als hij behalve berg ook exceem op andere plekken op zn lichaam heeft kan het ook een allergie zijn. Mijn zoontje zijn berg werd veel minder na zijn allergie onder controle was.

één jaar geleden

Ik heb tiny todd aangeschaft voor zn kleine droge plekjes op zn lijfje. Durf het nog even niet op zn hoofd te smeren maar ga het wel even voorleggen aan de dermatoloog. Volg het ook op insta 😇

één jaar geleden

https://www.tinytodd.com/en

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Ik heb tiny todd aangeschaft voor zn kleine droge plekjes op zn lijfje. Dur ...
Heb je de itch free? Of de calming lotion?

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Heb je de itch free? Of de calming lotion?
Itch free!

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Itch free!
Heb ik ook voor mijn zoontje. Als je kindje deze ook verdraagt op de andere plekken zou ik gewoon op het hoofdje smeren, of sowieso een plek proberen :)

één jaar geleden

Reactie op Annieke18

Las laatst dat de shea butter en/of de frambozenzalf van puurgelukstore hel ...
Mee eens zou zeker als ik jou was klein potje bestellen! Shea butter schijnt echt wonderen te verrichten

één jaar geleden

Reactie op lottesnotte

Ik heb tiny todd aangeschaft voor zn kleine droge plekjes op zn lijfje. Dur ...
Puurgelukstore op insta en dan shea butter!