59 Reacties

2 jaar geleden

Je kan gewoon z’n eigen maat pakken maar als je er wat langer plezier van wilt hebben zou ik een maat groter kopen. Het deel wat over het hoofd moet is overigens wel heel smal. Een pyjama is ook niet zo erg toch, als het te groot is?

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Je kan gewoon z’n eigen maat pakken maar als je er wat langer plezier van w ...
Ja, maar hij zit dus een beetje tussen 2 maten in. Dus ik dacht misschien valt het lang en/of smal of juist andersom 😅 Ik vind het ook heerlijke pakjes voor naar de opvang of een lekker dagje thuis, dus dan vind ik het wel fijn als het qua breedte ook goed zit. Goed om te weten dat de hals wel smal is. Dan misschien inderdaad maar een maatje groter.

2 jaar geleden

Ik bestel altijd maatje groter

2 jaar geleden

Feetje pyjama valt ruim maar ik koop altijd maatje groter zodat ik er langer mee kan doen 😊

2 jaar geleden

Ik vind de broekjes lekker lang vallen! Pak alsnog ook altijd een maat groter zodat hij er langer mee doet.

2 jaar geleden

Ik vind ze niet per se groot uitvallen, gewoon gemiddeld. Heb wel het idee dat hij wat breder uitvalt dan qua lengte? Maar kan ook aan mijn zoontje liggen.😅 ik zou gewoon lekker een maatje groter kopen, heb je er langer plezier van.

2 jaar geleden

Gewoon normaal op maat.

2 jaar geleden

Vinden jullie het nekgat van deze pyamas ook altijd zo smal?

2 jaar geleden

Ja vreselijk. Die van ons heeft ‘m daarom ook maar 1 hooguit 2 keer gedragen..

2 jaar geleden

Ja wel iets ruimer in mijn beleving. Maar voor een pyama vinden wij dat wel lekker zitten eigenlijk. Dus ik koop ze op maat voor mijn smalle, lange dochter

2 jaar geleden

Reactie op JVM8

Ja vreselijk. Die van ons heeft ‘m daarom ook maar 1 hooguit 2 keer gedrage ...
Zo zonde. Heerlijk stofje en de rest is echt mooi model. Maar ja als het hoofd er zo moeilijk in gaat...

2 jaar geleden

Ik vind ze groot vallen, mijn dochtertje is ook smal en die broekjes zakken altijd af. Wij hebben een keertje een setje gekregen, maar niet vaak aangehad hierdoor.

2 jaar geleden

Ja dikke ellende! Alsof je kind weer opnieuw geboren gaat worden met het aantrekken van dat ding😅 De meeste babykleding hebben niet voor niks drukknoopjes op de schouder. Hebben ze bij feetje niet helemaal goed over nagedacht 🥴

2 jaar geleden

Ohjee haha, nou twijfel ik of ik ze wel moet kopen. Ik vind inderdaad het stofje zo heerlijk en leuk 🤩

2 jaar geleden

Heerlijke pyjama’s. Vallen op maat maar zeker niet smal.

2 jaar geleden

Reactie op DeMamavanRens

Heerlijke pyjama’s. Vallen op maat maar zeker niet smal.
Ik vind ze dus echt zo schattig staan bij kindjes. 😍 Hoe ervaar jij het nekgat?

2 jaar geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ik vind ze dus echt zo schattig staan bij kindjes. 😍 Hoe ervaar jij het n ...
Niet breed. Als de pyjama op maat is ook niet vervelend klein

2 jaar geleden

Ik vind de wafel pyamas breder uitvallen dan de andere feetje pyamas. Heb een kleiner smal ventje en vond de wafel bij hem geen succes. Dus heb altijd de andere.

2 jaar geleden

Verschikkelijk smal vallen de pyjama's. Mijn zoon heeft ze nooit gepast. Qua lengte te lang en breedte te smal

2 jaar geleden

Op maat, niet smal