10 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Ik doe altijd gedurende x tijd foto's verplaatsen naar een mapje op mijn telefoon en dan importeer ik het in 1x bij Albelli. Je kunt ook in gedeelten je foto boek vullen. Enigste nadeel van Albelli vind ik dat je geen "losse" teksten erin kan plakken.. alleen in de aangegeven kaders, verder vind ik het een fijne app en mooie kwaliteit fotoboeken 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik gebruik al een aantal jaar Albelli en ben daar erg blij mee. Ben wel van mening dat het via de computer makkelijker werkt. Het nadeel van de app is, nu nog, dat wat je daar maakt je niet op de pc kunt verder bewerken. Je kiest dus voor of pc of app.

5 jaar geleden

Reactie op JJ-88

Ik gebruik al een aantal jaar Albelli en ben daar erg blij mee. Ben wel van ...
Oh jammer. Dat zou echt handig zijn. Ik doe altijd aan het einde van het jaar, maar tussendoor toevoegen zou fijn zijn.

5 jaar geleden

Ik maak ze altijd via de Hema. Vind ik persoonlijk het fijnste

5 jaar geleden

Ik hou een album via Kroost bij. Hele mooie kwaliteit fotoboeken. De layout staat vast, dus je moet alleen de foto鈥檚 erin slepen. Ik weet alleen niet of het op je telefoon kan.

5 jaar geleden

Ik ben bezig met Albelli. Dan kan je ook kiezen voor baby thema. Tot nu toe super tevreden.

5 jaar geleden

Oh jammer. Dat zou echt handig zijn. Ik doe altijd aan het einde van het j ...
Je kan ook tussendoor toevoegen, maar je kan niet je album 茅n op de pc 茅n in de app bewerken. De albums in de app zie je niet wanneer je inlogt via de pc 馃檪

5 jaar geleden

Reactie op JJ-88

Je kan ook tussendoor toevoegen, maar je kan niet je album 茅n op de pc 茅n i ...
Nee precies. Maar soms krijg je een leuke foto via app, zou handig zijn als je die meteen kon toevoegen. Maar finetunen gaat echt het beste op pc vind ik.

5 jaar geleden

Ik ben fan van once upon

5 jaar geleden

Nee precies. Maar soms krijg je een leuke foto via app, zou handig zijn als ...
Dat kan ook 馃檪