10 Reacties

5 jaar geleden

Naar mijn idee wordt het meeste fruit er niet echt lekkerder van als je het gaat invriezen..

5 jaar geleden

Naar mijn idee wordt het meeste fruit er niet echt lekkerder van als je het ...
Ik vrees dat ook, daarmee dat ik eens wou horen of iemand dat met goed resultaat doet 🙈
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik! Ik stoom alles eerst en gooi het dan in de vriezer. Appel en peer gaat goed. Banaan moet ik nog proberen. Ik doe het dus alleen met dingen die ik kan stomen. Giet wel het kookvocht af na het stomen. Pureer het ende vriezer in. Bij ontdooien ziet het er hetzelfde uit als voorheen

5 jaar geleden

Ik doe het altijd zo. Niks mis mee! Behalve met fruit als avocado en banaan, puur omdat dat zo bruin wordt. Het is onzin dat dat er minder smaakvol van wordt. Ik vind het juist goed dat je niet zomaar eten weg gooit.

5 jaar geleden

Hier maak ik altijd grote hoeveelheid en vries het dan in porties in. Banaan wordt inderdaad iets bruiner maar smaak is van alles nog prima. En ons kleintje smikkelt er iedere dag van :)

5 jaar geleden

Ik maakte altijd appelmoes en perenmoes in grote porties en deed dat in kleine porties in de vriezer en het fruit wat snel kleurt elke dag een beetje en de rest at ik zelf op. Maakte ook van de aardbeien moes en blauwe bessen en ging prima in de vriezer

4 jaar geleden

Reactie op Lisanne08

Ik maakte altijd appelmoes en perenmoes in grote porties en deed dat in kle ...
Dat heb ik ook gedaan! Eerst lekker zacht stomen ej dan pureren ej invriezen. Vandaag ga ik mango pureren (niet koken ofzo) en invriezen. Heb er veel over gelezen en moet prima te doen zijn. Zeker bij de oefen hapjes waarbij je wat vaker iets moet aanbieden vindt ik het zonde op dag 3/4 een nieuw stuk fruit te moeten maken voor 2/3 theelepels. Dus gewoon lekker invriezen! Overigens proef ik altijd alles eerst zelf dus als t smerig is dan krijgt hij het niet 🤣🙊

4 jaar geleden

Ik doe dat ook en het ruikt zo lekker als je het daarna opwarmt!! De mangomoes van mijn dochtertje had ik graag zelf opgegegen hahaha

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Dat heb ik ook gedaan! Eerst lekker zacht stomen ej dan pureren ej invrieze ...
Proeven deed en doe ik idd ook altijd van te voren als ik iets gemaakt had/heb.

4 jaar geleden

Je hebt ook diepvries fruit dus fruit hapjes zal vast ook wel gaan dan :)