23 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de Puckababy slaapzak. Deze omdat hij mee gaat tot circa 2,5 jaar en voor alle seizoenen. Wij hebben er 2 mocht er een keer een ongelukje gebeuren. Ons zoontje slaapt heel onrustig en is een dekentje geen doen.

5 jaar geleden

We gebruiken een slaapzak van gekookte wol. We zijn na een maand of 3 overgestapt naar een slaapzak omdat ons kindje in de nacht door zijn bedje schoof en dan zonder deken kwam te liggen en wakker van de kou. Daar heb je met een slaapzak geen last van en het schijnt ook net wat veiliger te zijn dan een dekentje. Overigens hebben we nog wel een lakentje over hem heen voor wat extra geborgenheid en soms ook een dekentje als het erg koud is. In de slaapzak beweegt hij vrijwel niet dus dit gaat goed.

5 jaar geleden

Slaapzak icm laken&deken omdat we haar strak instoppen en dat lijkt ze prettig te vinden, soort geborgenheid denk ik. De slaapzak is omdat ze vaak omhoog kruipt in haar ledikant

5 jaar geleden

Sinds beide kinderen een maand of 3 zijn kruipen ze onder de dekens vandaan en liggen ze koud. Dus over naar een slaapzak is ook een stuk veiliger ten opzichte van lakens en dekens

5 jaar geleden

Slaapzak, altijd lekker warm. Wel strak lakentje erover, anders vind ik hem helemaal scheef bovenin bed.

5 jaar geleden

Denkentje omdat wij ons kindje ook inbakeren heeft het geen nut om ook nog een slaapzak aan te doen.

5 jaar geleden

Zoontje draait geregeld 360° rondjes dus slaapzak 😅

5 jaar geleden

Slaapzak! Mijn zoon schuift sinds hij 3 maanden is het liefst helemaal naar onder in z'n bedje en kwam daardoor onder het lakentje te liggen

5 jaar geleden

Beide, ze vind een strak dekentje fijn en kruipt toch wel iets eronder vandaan. Raampje op een kier en nooit verwarming aan, tenzij het dik vriest.

5 jaar geleden

Net deze week overgestapt op een winterslaapzak zonder deken. Hij begon naar boven te wiebelen en kreeg het daardoor koud. Nu lopen we niet meer tegen dat probleem aan ongeacht wat hij doet. 😅

5 jaar geleden

Slaapzak, ons zoontje schopt de laatste tijd enorm veel en beweegt ook veel dus iedere keer waren de dekens foetsie en lag meneer met zijn hoofd tegen de kant van het ledikant aan 😂

5 jaar geleden

Nu een slaapzakje van lodger en een fedde en kees lakentje. Mika kreeg het voor elkaar om juist naar boven te kruipen ipv naar beneden. Dus dekens waren verleden tijd. Met een slaapzakje is ie altijd lekker warm.

5 jaar geleden

Slaapzak maar icm dekentje. Dekentje is deken met laken. Niet strak, gewoon los op hem.

5 jaar geleden

Beide. Ik gebruik nu een dikke slaapzak dikte 3 icm 2 warme dekens omdat het ongeveer 11 graden is op haar kamer.

5 jaar geleden

Ik twijfel gezien het komende week koud word om een slaapzak aan te schaffen. Boven hebben we enkel glas, wel rolluiken dus ben bang dat onze baby (8 weken) het anders koud krijgt omdat een dekentje niet tot aan zijn nek komt.

5 jaar geleden

Beide. Ik gebruik nu een dikke slaapzak dikte 3 icm 2 warme dekens omdat he ...
Doe jij ook een muts op haar op? Ik zag op een paar sites dat bij temperatuur onder 16 graden in de kamer wordt aangeraden een muts en sokken aan te doen.

5 jaar geleden

Team slaapzak vanaf dag 1 wegens geen zin in gedoe en geklooi met dekens.

5 jaar geleden

Puckababy mini icm deken 🙂

5 jaar geleden

Hema winterslaapzak onder een lakentje van Fedde en Kees. Anders beweegt hij door zijn hele bed en zo valt hij niet in slaap😅

5 jaar geleden

Reactie op Jilly

Doe jij ook een muts op haar op? Ik zag op een paar sites dat bij temperatu ...
Nee. Ik heb denk ik ook een heel warmbloedig kind want ze heeft het uberhaupt nooit koud. Ik check goed hoor bij haar. Maar ze vindt het prima zo!