23 Reacties

5 jaar geleden

Hier 3980 gram! Ik heb even geen foto van net na de bevalling maar dit is na een dag

5 jaar geleden

Reactie op Karindg

Hier 3980 gram! Ik heb even geen foto van net na de bevalling maar dit is n ...
Ooooh Maar dat is helemaal niet zo groot of dik !!

5 jaar geleden

Reactie op Marieke1984

Ooooh Maar dat is helemaal niet zo groot of dik !!
Nee! Maak je niet druk. Ons mannetje is prima in verhouding en alles behalve enorm of bol!

5 jaar geleden

Onze zoon werd op 4200 geschat en werd daarom ingeleid, uiteindelijk met spoedkeizersnede geboren en woog hjj 3740😅

5 jaar geleden

Reactie op xjennx

Onze zoon werd op 4200 geschat en werd daarom ingeleid, uiteindelijk met sp ...
Heb je een foto van toen hij net geboren was ?

5 jaar geleden

Onze jongste was 4025 bij de geboorte, terwijl ik zelf klein (1,60) en slank ben. Ik plaats geen foto’s van onze kinderen, maar ik moet zeggen dat hij wel een stevige baby is, met lekkere vetjes, maar hij oogt ook weer niet enorm dik. Nu na een half jaar zit hij nog boven de groeipijn. Voordeel van wat dikkere kindjes is dat ze na de geboorte wat meer kunnen hebben en zichzelf makkelijker warm houden. Hij is eind augustus geboren, dus de ergste warmte was voorbij, heeft eigenlijk helemaal geen kruik nodig gehad.

5 jaar geleden

Mijn zoon was 4400 gram bij de geboorte. Hij leek nog steeds klein hoor, maar als je hem naast een baby had gelegen van 3500 gram was hij natuurlijk groot geweest. Maak je er niet te druk om, je baby is vast mooi in proportie.

5 jaar geleden

Mijn dochter werd ook de hele zwangerschap groot geschat, zeker rond de 4000 gram. Uiteindelijk is ze met 38 weken uit zichzelf gekomen en woog ze 3585 gram 😁 dus dat kan ook nog altijd. Overigens is 4000 gram nog steeds een klein baby’tje hoor. Enige is dat ze waarschijnlijk niet of niet lang in 50 passen

5 jaar geleden

Ons zoontje was 4525 gram. Hij was wel groter dan een andere baby maar geen reuze baby ofzo

5 jaar geleden

3990 gram, 52cm t valt echt reuze mee. Ik had echt niet het idee dat ik een grote baby had ofzo. Hij was zo klein en mini🥰🥰

5 jaar geleden

Ik dacht ook altijd dat kindjes van 8 pond geen baby meer waren 😅 Tot mijn meisje zelf 8 pond was en hartstikke klein en lief. Ze had wat stevigere bovenbenen dan gemiddeld misschien, maar ze was echt een ienimini newborn voor ons 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Anam

3990 gram, 52cm t valt echt reuze mee. Ik had echt niet het idee dat ik een ...
Wauw idd! Gewoon mooi klein!

5 jaar geleden

Reactie op Marieke1984

Ja tuurlijk!

5 jaar geleden

Reactie op Marieke1984

Dit is hij trouwens nu 🥰🤭

5 jaar geleden

Hier met 37.6 geboren en woog 4030 en 53 cm. Een gezonde groeten knul🥰

5 jaar geleden

Hier 7 dagen oud en 1.5 jaar oud🥰

5 jaar geleden

Hier onze dochter woog 4.4 kilo bij de geboorte onderste foto is van de dag zelf lekker bolle wangetjes bovenste foto is genomen in de kraam week heb je beetje idee bij hihi. Maat 56 aan. 😍😍

5 jaar geleden

Reactie op xjennx

Ja tuurlijk!
Mooi!!!

5 jaar geleden

Reactie op liskee3

Hier onze dochter woog 4.4 kilo bij de geboorte onderste foto is van de dag ...
Wauw gewoon mooi klein nog

5 jaar geleden

Ik deel geen foto’s maar ben bevallen met 37+6 van een baby van 4070 gram. Ze was gewoon mini en heeft zelfs 3 weken maat 50 gedragen 🥰