23 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Karindg
Hier 3980 gram! Ik heb even geen foto van net na de bevalling maar dit is n ...

Ooooh Maar dat is helemaal niet zo groot of dik !!
5 jaar geleden
Reactie op xjennx
Onze zoon werd op 4200 geschat en werd daarom ingeleid, uiteindelijk met sp ...
Heb je een foto van toen hij net geboren was ?
5 jaar geleden
Onze jongste was 4025 bij de geboorte, terwijl ik zelf klein (1,60) en slank ben. Ik plaats geen foto’s van onze kinderen, maar ik moet zeggen dat hij wel een stevige baby is, met lekkere vetjes, maar hij oogt ook weer niet enorm dik. Nu na een half jaar zit hij nog boven de groeipijn.
Voordeel van wat dikkere kindjes is dat ze na de geboorte wat meer kunnen hebben en zichzelf makkelijker warm houden. Hij is eind augustus geboren, dus de ergste warmte was voorbij, heeft eigenlijk helemaal geen kruik nodig gehad.
5 jaar geleden
Mijn dochter werd ook de hele zwangerschap groot geschat, zeker rond de 4000 gram. Uiteindelijk is ze met 38 weken uit zichzelf gekomen en woog ze 3585 gram 😁 dus dat kan ook nog altijd. Overigens is 4000 gram nog steeds een klein baby’tje hoor. Enige is dat ze waarschijnlijk niet of niet lang in 50 passen
5 jaar geleden
Ik dacht ook altijd dat kindjes van 8 pond geen baby meer waren 😅 Tot mijn meisje zelf 8 pond was en hartstikke klein en lief. Ze had wat stevigere bovenbenen dan gemiddeld misschien, maar ze was echt een ienimini newborn voor ons 🥰
5 jaar geleden
Reactie op Anam
3990 gram, 52cm t valt echt reuze mee. Ik had echt niet het idee dat ik een ...

Wauw idd! Gewoon mooi klein!
5 jaar geleden
Reactie op liskee3
Hier onze dochter woog 4.4 kilo bij de geboorte onderste foto is van de dag ...

Wauw gewoon mooi klein nog