11 Reacties
5 jaar geleden
Tula zakken passen! Ik heb maat 50 en heb ruimte over ! ^^ we hebben de explore genomen omdat je dan ergonomisch draagt en ook nog het kindje van je af kan laten kijken!
5 jaar geleden
Ik heb zelf 44/46 en mijn Ergobaby Omni past goed! Kan nog verder versteld worden ook. Omni kan je zowel als buik, rug en heupdrager gebruiken en is ergonomisch. Prijs ligt zo rond de 140 euro afhankelijk van het design. Bij ons echt een uitkomst voor ons refluxkindje!
5 jaar geleden
Reactie op Jbtje1991
Kan je kindjr daar ook naar je toe in?
Jaaaa!! En ook op de rug ^^
VRIEND
5 jaar geleden
Let er op dat veel zakken niet geschikt zijn vanaf geboorte, Polak pretenderen zodat wel! Tula is populair en ik heb zelf een Artipoppe beide zijn niet geschikt vanaf geboorte!
Doordat ik twijfelde over de Artipoppe en hoe ze erin zat heb ik een draagconsulent ingeschakeld. Top, dit raad ik je zeker aan! Dan kan je ook passen wat voor jouw lichaam geschikt is. Kan ook met een pop.
Ik heb ook een Marsupi (Breeze versie, die is top voor warme dagen en thuis) die kan je in jouw maat bestellen en is niet duur met €60,-. Geschikt om kindje vanaf geboorte te dragen. Ook heb ik de Isara Quick half buckle. Deze draagt weer anders en is wat zachter. Fijn als je kindje ook een stuk zwaarder wordt. Mooie draagzak van €180,- maar met deze kindje wel jaren vooruit. Mijn Artipoppe ligt nog steeds te wachten tot mijn dochter eindelijk groot genoeg is (ze is nu 12 weken, wel een popje😊). Maar vind de andere zakken nu eigenlijk ook fijner dan mijn Artipoppe zak!
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Spruit2
Het is niet mijn bedoeling jaren te dragen. Het gaat me puur om het eerste ...
Dan ik de Marsupi denk ik heel fijn, maar goed idee de draagconsulent. Een miskoop is duurder en er zitten ook best wat gevaren aan verkeerd dragen (te grote draagzak waarin ze verdwijnen). Alvast veel plezier. Hier is het mijn wonder slaapmiddel🤣