21 Reacties

6 jaar geleden

Mijn ervaring is dat de kleding van Tumble ‘n dry goed op maat valt. De rest van alle kleding vergelijk ik hier mee. Maar dit is natuurlijk mijn ervaring met mijn kindje. Mijn dochter zit net iets onder het gemiddelde, redelijk ligt van gewicht en heeft lange benen. Ik kan wel een lijst opnoemen hoe kleding ongeveer valt, maar dat is afhankelijk van je kindje... uiteindelijk krijg je hier ervaring in wanneer je kindje er is.

6 jaar geleden

Heel herkenbaar. Gisteren ook de kleding van babyboy uitgezocht. Heb alles maar van klein naar groot gehangen/gelegd. Wist dat Noppies klein uitvalt. Viel mij op dat Zeeman juist weer veel groter valt dan Primark Heb rompertjes maat 56 die juist weer kleiner zijn dan rompertjes in maat 50/56.

6 jaar geleden

Reactie op Roob

Mijn ervaring is dat de kleding van Tumble ‘n dry goed op maat valt. De res ...
Ja dat is ook zo maar qua nog kleding kopen voor nu ze er nog niet is vind ik het wel lastig

6 jaar geleden

Heel herkenbaar. Gisteren ook de kleding van babyboy uitgezocht. Heb alles ...
Dat is ook wel slim inderdaad, van klein naar groot. De babykamer komt over 2.5 week dus dan heb ik hopelijk wat nog meer overzicht haha

6 jaar geleden

Ongeveer uitgezocht per maat. Eens in de zoveel tijd ga ik door de nieuwe stapel heen en zie ik wel wat zo'n beetje gaat passen. Te klein geworden dingen meteen naar zolder

6 jaar geleden

Breedte is ook verschillend. Sommige merken passen beter bij je kind. En weer totaal niet bij n ander

6 jaar geleden

Reactie op Ekkie

Breedte is ook verschillend. Sommige merken passen beter bij je kind. En we ...
Begrijpelijk dat werkt bij volwassenen ook zo maar dit weet je uiteraard niet van te voren en het is zonde als het eea gekocht of gegeven wordt wat dus niet echt goed past uiteindelijk

6 jaar geleden

Het is echt een drama, ik heb zelfs 2 pakjes van z8 maar 50 waar nog centimeters verschil in zitten. 😂

6 jaar geleden

Ojaaa ik ken het probleem. Beide maat 50.. om zot van te komen. Hema en zeeman.. Erg verwarrend als het je 1ste kindje is.. welk klopt nu en welk niet.. 🤷🏼‍♀️

6 jaar geleden

Noppies valt erg klein, prenatal, Hema vrij groot. Zeeman vrij gemiddeld en c&a ook. H&m is soms ruim en soms kort🤭

6 jaar geleden

Ik heb ze ook gesorteerd op lijken even groot... ongeacht de maat die erin staat. Zo is primark erg klein. Ik durf van geen enkel merk uitgaan als de 'norm'

6 jaar geleden

Zara valt ook erg ruim, vooral in breedte. (Mijn zoontje van 3 draagt nog steeds een broek van maat 86😋) normaal 98/104 H&m en hema redelijk ruim en zeeman vind ik ietwat kleiner vallen :)

6 jaar geleden

Ik zoek hier alles per lengte uit. Dus welke maat er in staat maakt dan niet uit. Dit doe ik zelfs bij onze oudste 2 kinderen. Ik ga nooit meer van maten uit want er klopt gewoon niks van. Dus op een gegeven moment ga ik weer een keer de kast door, pak 1 shirt en broek en daar vergelijk ik alles mee. Alles wat te klein is kan weg (of naar jonger broertje) en de rest leg ik in de kast. Maar het scheelt dat we hier veel kleren krijgen dus dan heb je niet zo snel dat je zelf iets te klein koopt 😊

6 jaar geleden

Mijn dochter draagt meestal c&a. Vind de kwaliteit er goed en valt perfect op maat voor haar. H&m is dan weer groter.. Na de geboorte veel van zeeman gedragen, want toen groeide ze zoo snel..

6 jaar geleden

Reactie op meghann93

Het is echt een drama, ik heb zelfs 2 pakjes van z8 maar 50 waar nog centim ...
Nou inderdaad! Herkenbaar

6 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Ojaaa ik ken het probleem. Beide maat 50.. om zot van te komen. Hema en ze ...
Haha ja precies dit... dus ook als mensen vragen, welke maat heb je nodig? Ik heb even geen idee😂

6 jaar geleden

Reactie op Becca28

Noppies valt erg klein, prenatal, Hema vrij groot. Zeeman vrij gemiddeld en ...
Dank je wel voor deze tips

6 jaar geleden

Reactie op Liefde25

Ik heb ze ook gesorteerd op lijken even groot... ongeacht de maat die erin ...
Ja uiteindelijk werkt dat beter als eenmaal de kleine er is

6 jaar geleden

Reactie op sannew-25

Zara valt ook erg ruim, vooral in breedte. (Mijn zoontje van 3 draagt nog s ...
Bedankt voor de tips!

6 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Ik zoek hier alles per lengte uit. Dus welke maat er in staat maakt dan nie ...
Dat is makkelijk als je de ervaring hebt en ook meerdere kinderen 😄 Het is niet alleen voor het onszelf maar voor andere om bepaalde maten te kopen, weet niet zo goed wat ik ze kan adviseren haha