23 Reacties

3 jaar geleden

Heb altijd de gel van mijn man voor mijn zoon... die 2 gebruiken van loréal. Hij heeft veel en dik haar dus moet met wat grover geschut komen om dat haar omhoog te krijgen haha

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Heb altijd de gel van mijn man voor mijn zoon... die 2 gebruiken van loréal ...
is het niet slecht voor de haren? hoorde altijd dat ze dan heel vroeg haaruitval kan krijgen maar doe het niet elke dag hoor

3 jaar geleden

is het niet slecht voor de haren? hoorde altijd dat ze dan heel vroeg haaru ...
Nog nooit van gehoord. Bij de kapper doen ze ook gewoon gel of wax er in.

3 jaar geleden

Ik lees ff mee, mijn zoontje van 1 zijn haren zitten altijd na een uur weer alsof ik er niks mee heb gedaan 😅 ook als ik Zwitsal goedemorgen gel erin doe

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon de gel die mijn vriend zelf ook gebruikt

3 jaar geleden

Ik lees even mee🤭 hier blijft Zwitsal ook niet zitten (zelfs met aanbrengen bleef het al niet in model😅) Doen nu gewoon maar niks met z'n haar (bovenop langer, dus hoeft ook niet🤪) maar wat opties zouden wel leuk zijn

3 jaar geleden

Iemand ondertussen tips? 🙈

3 jaar geleden

Geen gel, maar mijn dochter heeft lichte slag in het haar. Hierdoor lijkt ze binnen een uur op Einstein met een kapsel dat alle kanten op staat. Dus nu spray ik de leave in conditioner van Balmain erin. Niet dagelijks. Vaak na het wassen, wanneer het nog nat is. En af en toe wanneer ze het los draagt. Moet wel zeggen dat het er nu mooi uitziet. Kan natuurlijk ook zijn omdat het steeds langer wordt.

3 jaar geleden

Reactie op mamavanzoon

Wij gebruiken gewoon de gel die mijn vriend zelf ook gebruikt
Wij ook. Die Zwitsal gel werkt echt voor geen meter dus al snel mee gestopt en sindsdien pakken we de gel van m’n vriend

3 jaar geleden

Red one wax. Ruikt lekker en blijft goed zitten

3 jaar geleden

Reactie op Spamsan

Red one wax. Ruikt lekker en blijft goed zitten
Welke hiervan gebruik je dan? De rode? Of andere kleur?

3 jaar geleden

Red one! De rode. Niet schadelijk voor hoofdhuid of haar en uit te wassen met alleen water.

3 jaar geleden

Ik heb van de week gel van de Kruidvat gekocht. Een tube, nummertje 10. Dit lijkt wel echt goed te blijven zitten bij m’n zoontje!

3 jaar geleden

Reactie op e242

Geen gel, maar mijn dochter heeft lichte slag in het haar. Hierdoor lijkt z ...
Wow ik zit even te kijken maar die is gewoon 35 euro 😅

3 jaar geleden

Ik gebruik die van green curls, kan je bij Kruidvat kopen

3 jaar geleden

Reactie op Ovenkoekje

Wow ik zit even te kijken maar die is gewoon 35 euro 😅
Jaa het is prijzig! Maar ik gebruik het voor mezelf. En je doet er echt heel lang mee. Mijn haar is super lang (70cm) en die paar spuitjes extra merk je niet zo. Ik doe er zelf bijna een jaar mee, dus mocht je t voor je kindje gebruiken kan dat wel 2 x Zo lang denk ik 😄

3 jaar geleden

Ik weet niet wat voor haartype je kindje heeft maar bij mijn zoontje gebruik ik van creme of nature de gel met arganolie. Ik gebruikte deze lijn voor mijn eigen licht krullend haar (de pudding) en had de gel ook meegenomen om te proberen voor die plukjes die altijd maar doen wat ze zelf willen 😅. Ik heb voor hem echt maar en houdt de hele dag..

3 jaar geleden

Deze werkt top. En trust me mijn dochter heeft piekjes waar ik een knotje mee moet maken en gaat perfect zo ☺️