23 Reacties
3 jaar geleden
Heb altijd de gel van mijn man voor mijn zoon... die 2 gebruiken van loréal. Hij heeft veel en dik haar dus moet met wat grover geschut komen om dat haar omhoog te krijgen haha
3 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Heb altijd de gel van mijn man voor mijn zoon... die 2 gebruiken van loréal ...
is het niet slecht voor de haren? hoorde altijd dat ze dan heel vroeg haaruitval kan krijgen maar doe het niet elke dag hoor
3 jaar geleden
is het niet slecht voor de haren? hoorde altijd dat ze dan heel vroeg haaru ...
Nog nooit van gehoord. Bij de kapper doen ze ook gewoon gel of wax er in.
3 jaar geleden
Ik lees ff mee, mijn zoontje van 1 zijn haren zitten altijd na een uur weer alsof ik er niks mee heb gedaan 😅 ook als ik Zwitsal goedemorgen gel erin doe
3 jaar geleden
Geen gel, maar mijn dochter heeft lichte slag in het haar. Hierdoor lijkt ze binnen een uur op Einstein met een kapsel dat alle kanten op staat. Dus nu spray ik de leave in conditioner van Balmain erin. Niet dagelijks. Vaak na het wassen, wanneer het nog nat is. En af en toe wanneer ze het los draagt. Moet wel zeggen dat het er nu mooi uitziet. Kan natuurlijk ook zijn omdat het steeds langer wordt.
3 jaar geleden
Reactie op Spamsan
Red one wax. Ruikt lekker en blijft goed zitten
Welke hiervan gebruik je dan? De rode? Of andere kleur?
3 jaar geleden
Red one! De rode. Niet schadelijk voor hoofdhuid of haar en uit te wassen met alleen water.
3 jaar geleden
Ik heb van de week gel van de Kruidvat gekocht. Een tube, nummertje 10. Dit lijkt wel echt goed te blijven zitten bij m’n zoontje!
3 jaar geleden
Reactie op e242
Geen gel, maar mijn dochter heeft lichte slag in het haar. Hierdoor lijkt z ...
Wow ik zit even te kijken maar die is gewoon 35 euro 😅
3 jaar geleden
Reactie op Ovenkoekje
Wow ik zit even te kijken maar die is gewoon 35 euro 😅
Jaa het is prijzig! Maar ik gebruik het voor mezelf. En je doet er echt heel lang mee. Mijn haar is super lang (70cm) en die paar spuitjes extra merk je niet zo. Ik doe er zelf bijna een jaar mee, dus mocht je t voor je kindje gebruiken kan dat wel 2 x
Zo lang denk ik 😄
3 jaar geleden
Ik weet niet wat voor haartype je kindje heeft maar bij mijn zoontje gebruik ik van creme of nature de gel met arganolie. Ik gebruikte deze lijn voor mijn eigen licht krullend haar (de pudding) en had de gel ook meegenomen om te proberen voor die plukjes die altijd maar doen wat ze zelf willen 😅. Ik heb voor hem echt maar en houdt de hele dag..
3 jaar geleden
Deze werkt top. En trust me mijn dochter heeft piekjes waar ik een knotje mee moet maken en gaat perfect zo ☺️