Hoi! Sinds zondag heb ik een borstontsteking. Ik heb antibiotica gekregen, maar uiteindelijk niet genomen en zit nu sinds zondag aan de ibuprofen.
De borst is weer helemaal soepel op een harde bal binnenin na. Mijn goede borst kan ik helemaal indrukken en bewegen na een voeding, mijn ontstoken borst heeft een soort bal en is daardoor zwaar en is niet in te drukken daardoor.
Ik heb geen koorts meer en er zijn geen rode plekken. Het doet opzich ook geen pijn meer alleen nog licht gevoelig.
Hoelang duurt het voordat dit wegtrekt?