14 Reacties

3 jaar geleden

Bij de lus aan de voorkant zit een nog een vakje. Die indrukken dan kan je aan het harnasje trekken?

3 jaar geleden

Ik heb hier ook heel lang mee gestoeid en kon het ook niet vinden. Maar uiteindelijk is het gelukt. Zie foto. Met dit lusje kan je het harnas een 'trede' omhoog trekken, en 'ontgrendelen' om weer omlaag te verplaatsen. Ik vind het alleen niet heel gemakkelijk gaan, dus even trekken/proberen tot het lukt!

3 jaar geleden

Na hard trekken is het gelukt. Ik was hier al lang mee aan het stoeien 🤣 Ging inderdaad niet heel erg makkelijk.

3 jaar geleden

Wauw. Ik heb me dit echt een godganse poos afgevraagd en dacht echt, hoe moet onze dochter hier tot 15 maanden inpassen?!🤣

3 jaar geleden

Hier ook de pebble 360 moest in het begin ook ff zoeken 😂. Als je deze knop indrukt en aan het harnasje trekt dan kan je ze langer maken. Als je aan de lus onder de knop trekt worden ze strakker (dat weet je natuurlijk al)😬

3 jaar geleden

Reactie op schaapjje

Hier ook de pebble 360 moest in het begin ook ff zoeken 😂. Als je deze kno ...
Bedoel niet het losser/ strakker maken van het harnas, maar de hoogte verstellen 😉

3 jaar geleden

Reactie op Banjer

Bedoel niet het losser/ strakker maken van het harnas, maar de hoogte verst ...
Dan heb ik niks gezegd 🫣

2 jaar geleden

Reactie op Cas_88

Ik heb hier ook heel lang mee gestoeid en kon het ook niet vinden. Maar uit ...
Hoe heb je deze omlaag gekregen? Heb ‘m een keer omhoog getrokken maar gaat niet meer omlaag. Zie ik iets over het hoofd (een knop)? Heb naar mijn idee alles geprobeerd maar wil ook niets forceren.

2 jaar geleden

Reactie op Cas_88

Ik heb hier ook heel lang mee gestoeid en kon het ook niet vinden. Maar uit ...
Bedankt voor de tip!

8 maanden geleden

Reactie op lin246

Hoe heb je deze omlaag gekregen? Heb ‘m een keer omhoog getrokken maar ga ...
(Hoe) is je dit uiteindelijk gelukt? Ik krijg hem ook niet meer omlaag 😨

8 maanden geleden

Reactie op RomyMM

(Hoe) is je dit uiteindelijk gelukt? Ik krijg hem ook niet meer omlaag 😨
Zelfde probleem hier…. Heb jij de oplossing al?

8 maanden geleden

Volgens mij moet je voor omlaag ook eerst weer even omhoogtrekken en dan naar benee duwen.

8 maanden geleden

Ik ben er destijds mee terug geweest naar babypark. De jongen daar kreeg het voor elkaar met wat kracht. Ik heb er daarna niet meer aangezeten tot dat deze niet meer laag hoefde te staan.

8 maanden geleden

Reactie op DemyKusters

Zelfde probleem hier…. Heb jij de oplossing al?
Mijn man heeft het met lichtelijk grof geweld voor elkaar gekregen 🙈 Volgens hem moet je hem ‘gewoon’ iets naar voren trekken en dan klikt hij los en schuift hij weer omlaag 😅