Hoi,
weet iemand hoe je het harnas versteld van de maxi cosi pebble 360?
Ik kom er niet uit.
Op internet gezocht maar zie alleen voorbeelden van de oude pebble, die je aan de achterkant kan verstellen
Ik heb hier ook heel lang mee gestoeid en kon het ook niet vinden. Maar uiteindelijk is het gelukt. Zie foto. Met dit lusje kan je het harnas een 'trede' omhoog trekken, en 'ontgrendelen' om weer omlaag te verplaatsen. Ik vind het alleen niet heel gemakkelijk gaan, dus even trekken/proberen tot het lukt!
Hier ook de pebble 360 moest in het begin ook ff zoeken 😂. Als je deze knop indrukt en aan het harnasje trekt dan kan je ze langer maken. Als je aan de lus onder de knop trekt worden ze strakker (dat weet je natuurlijk al)😬
Ik heb hier ook heel lang mee gestoeid en kon het ook niet vinden. Maar uit ...
Hoe heb je deze omlaag gekregen?
Heb ‘m een keer omhoog getrokken maar gaat niet meer omlaag. Zie ik iets over het hoofd (een knop)? Heb naar mijn idee alles geprobeerd maar wil ook niets forceren.
Ik ben er destijds mee terug geweest naar babypark. De jongen daar kreeg het voor elkaar met wat kracht. Ik heb er daarna niet meer aangezeten tot dat deze niet meer laag hoefde te staan.
Mijn man heeft het met lichtelijk grof geweld voor elkaar gekregen 🙈
Volgens hem moet je hem ‘gewoon’ iets naar voren trekken en dan klikt hij los en schuift hij weer omlaag 😅