8 Reacties

vorig jaar

Ik denk dat speen 1 prima gaat zijn!

vorig jaar

Mijn zoontje is 10 weken en wij gebruiken maat 0 - extra slow flow. Hij doet daarmee zo een 20-30 min over zijn fles.

vorig jaar

Ik zou 1 doen, 0 kreeg onze meneer weinig tot niets mee uit

vorig jaar

Is echt afhankelijk van je kindje. Mijn zoontje heeft tot een jaar met speenmaat 0 gedronken. Deed daarmee zo'n 20 minuutjes over de fles. M'n dochter van nu 10 weken kreeg niks uit maat 0. Bij haar wisselen we maat 1 en 2 af. Zou gewoon 1 bestellen en dan kun je altijd nog 0 bijhalen.

vorig jaar

Hee, Bedankt voor jullie reacties! Had speenmaat 1 besteld, een maatje kleiner. Helaas nog steeds binnen 10 min leeg + krampjes :(

vorig jaar

Hier een dochter van zes maanden die nogsteeds uit de 0 drinkt. Ik zou de dr brown prematuurspeen aanraden. Die hebben wij heel lang gebruikt en is echt een verschil!

vorig jaar

Reactie op 1992P

Hee, Bedankt voor jullie reacties! Had speenmaat 1 besteld, een maatje kle ...
Je zit trouwens rond drie maanden echt in een moeilijke fase met krampjes en ik heb echt 5 merken geprobeerd maar op de krampjes heb je helaas echt weinig invloed. Heb geen verschil gemerkt kwa flessen. Wel dat met de speen de hoeveelheid en snelheid idd onwijs varieert. Dr brown prematuurspeen op de dr brown fles ging dus het allerbeste hier maar later moesten we helaas de voeding verdikken en kwam het er niet meer doorheen en zijn sindsdien bij Hegen gebleven en nu pakt ze ook niets anders meer. Wel super fijne praktische flessen zijn het trouwens! Ik zou dus zeker voor Hegen 0 gaan of eens die prematuurspeen dr Brown proberen. Succes!

vorig jaar

Mijn dochter is net zo oud en ben ook net overgestapt naar Hegen. Ik heb inderdaad ook speen 1 erop gedaan en dat gaat goed.