7 Reacties

één dag geleden

Hier ook een vroege buikslaper. Wij hebben haar gewoon laten liggen, want ze draaide inderdaad iedere keer terug🤷‍♀️ nu een meid van bijna 1,5 die nog steeds lekker op haar buikje slaapt🥰

één dag geleden

2 van mijn 3 kinderen slapen vanaf 3 weken oud op hun buik. Sommige mensen zijn gewoon buikslapers.

één dag geleden

Hier ook een buikslaper. Ik zou zeggen, lekker laten liggen als zij liever zo ligt

één dag geleden

Reactie op Anoniemwillen Zijn

2 van mijn 3 kinderen slapen vanaf 3 weken oud op hun buik. Sommige mensen ...
mijn vriend en ik zijn ook beide buikslapers 😜🥰

één dag geleden

Hier ook een buik slaper. En je hebt een aerosleep matras en als ze zelf op de buik kan draaien is ze ook sterk genoeg om haar hoofdje opzij te draaien. Vind het alleen gek dat een arts dit sterk afraadt? Dat heb ik nooit gehoord hier zeiden ze altijd bij het CB als hij zelf op zijn buik draait dan is het prima..

één dag geleden

Mijn zoontje deed dit ook. Ik heb het nooit gevraagd verder maar ik kon het toch niet tegen houden. Hij draaide steeds zelf terug. Ik vond het ook wel spannend hoor. Maar hier verder geen problemen qua gezondheid, dus verwachte wel dat hij gewoon sterk genoeg was om zijn hoofd te draaien. Gelukkig leerde hij vrij snel daarna ook zelf terugdraaien en op internet stond ook dat het vanaf dan prima was. Dat was maar 2 weken later of zo. Hij slaapt sindsdien ook echt altijd op zijn buik. Er is niet veel aan te doen. Alle opties om de baby op de rug te laten liggen zijn volgens mij gevaarlijker (zoals bijvoorbeeld dat ze vast komen te zitten onder een lakentje of zo. Ben wel benieuwd hoe de arts dacht het te kunnen oplossen.

één dag geleden

Wij vonden het ook spannend een buikslaper te hebben maar met 2 weken was er al niks tegen te doen. Tenzij we de hele nacht met hem wakker wilde blijven. Hij sliep wel bij ons op de kamer dus konden hem goed in de gaten houden. Hebbem het los gelaten. Nu met bijna 2 jaar slaapt hij nog steeds graag op zijn buik