13 Reacties

5 jaar geleden

Sinds wij de jas van onze zoon zittend aantrekken, werkt hij veel beter mee. Weet niet of je dat al doet?! Het geldt ook voor alle andere kleertjes. Zittend aankleden gaat echt veel rustiger!

5 jaar geleden

Even off topic...moet lachen om je profiel, 63 weken zwanger staat er 😅 olifantendracht? 😂

5 jaar geleden

Reactie op MariaB

Sinds wij de jas van onze zoon zittend aantrekken, werkt hij veel beter mee ...
Nog niet geprobeerd, maar ze is 5,5 maand dus echt zelfstandig zitten gaat nog niet.. wel bedankt voor de tip

5 jaar geleden

Onze kleine wilt altijd vingers vasthouden. Dus ik frommel heel snel d'r hand door de mouw en leg dan m'n vinger erin. Ze knijpt dan zelf in m'n vinger en dan kan ik haar arm gemakkelijk strekken.

5 jaar geleden

Mijn moeder heeft een jasje gekocht die eigenlijk nog 2 maten te groot is, uiteindelijk is dit wel het jasje die het makkelijkst aan gaat 😅 Nog voordat ze kan huilen heeft ze het jasje al aan! Mouwtjes oprollen, mutsje op en klaar om te gaan 😊 (Rompers met lange mouw gebruik ik bijna niet meer, meestal overslag rompertjes met korte mouw en dan een dikkere trui eroverheen.)

5 jaar geleden

Kun je niet je eigen vingers door de mouw doen en dan zijn handje pakken (van zijn trui eventueel de mouw over zijn handje trekken zodat er geen vingertjes blijven hangen 😱 die mouw wordt dan ook niet opgestroopt) dan kun je de mouw van de jas over zijn armpje trekken met je andere hand zonder dat hij z'n arm niet hoeft te strekken.

5 jaar geleden

Misschien helpt het om de jas aan de voorkant/buikkant op de kop aan de trekken: aan de voorkant de armen in de mouwen en dan de jas over het hoofd. Of worden de armpjes dan te veel gestrekt? 🤔 Hopelijk snap je het.

5 jaar geleden

Bedankt voor de reacties..

5 jaar geleden

Als ik ga wandelen doe ik de jas aan maar doe zijn armpjes niet meer door de mouwtjes, hij ligt dan een soort van ingebakerd. Mouwtjes zijn veel te lang en van teddystof. Maat groter gekocht maar 62 is echt nog huge voor hem.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Als ik ga wandelen doe ik de jas aan maar doe zijn armpjes niet meer door d ...
Dit is echt slim! Zou ik nooit bedacht hebben 👌🏻

5 jaar geleden

Wat een gedoe he. Met de jasjes van engel natur heb je daar geen last van die gaan heel makkelijk aan!

5 jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Als ik ga wandelen doe ik de jas aan maar doe zijn armpjes niet meer door d ...
Dat is zeker een slimme oplossing

5 jaar geleden

Reactie op Nienkev

Wat een gedoe he. Met de jasjes van engel natur heb je daar geen last van d ...
Ff opgezocht, maar ziet er idd makkelijker uit