5 Reacties

2 jaar geleden

Wat bizar dat je daar dan zo veel voor betaald en niet die service krijgt!! Ik zou echt proberen om ze toch te benaderen via de klantenservice, misschien zelfs via Facebook oid?

2 jaar geleden

Reactie op Marleen1992

Wat bizar dat je daar dan zo veel voor betaald en niet die service krijgt!! ...
Ja vind ik ook echt heel vreemd! Klantenservice is echt beroerd. Dit kan sowieso alleen in het Engels maar de medewerkers spreken minder goed Engels dan ikzelf, zijn amper verstaanbaar zelfs.. en ze helpen niet, geven aan dat er niks aan te doen is. Onze stoel naast mij, die we gekocht hadden, is weer opnieuw verkocht aan iemand anders 😩 En chatten heb ik geprobeerd maar ik krijg alleen de chatbot, geen echte medewerker.. Ik vrees dat we dit in het vliegtuig zelf moeten oplossen op hoop van zegen..

2 jaar geleden

Zou bij de incheckbalie op het vliegveld echt zeggen dat je dit niet accepteert en dat je een passende oplossing verwacht! Succes!

2 jaar geleden

Wij vliegen binnenkort ook 11 uur met klm en op de heenweg hebben we hetzelfde. Behalve dat wij niet voor speciale stoelen gereserveerd hadden maar per mail speciaal om de stoelen met babybed gevraagd hadden. Dit is een speciale rij die je niet online kunt reserveren. Op de heenweg zitten ik en de baby bij het baby bedje en mijn partner en peuter op de rij achter ons. Wat ik begreep is dat de andere stoelen naast mij bij het babybedje nog wel beschikbaar zijn maar dat ze die pas op de luchthaven aan ons kunnen geven indien nog beschikbaar. Op de terugweg hebben we wel alle drie de stoeltjes rondom het babybed. Het beleid hierom verschilde per luchthaven. Zo’n babybedje is wel heel chill. Wellicht kan jou partner nog verplaatst worden naar dichter bij het baby bedje en dan op de luchthaven kijken of jullie allebei op rij van babybedje kunnen zitten?

2 jaar geleden

Bedankt voor het meedenken! Hoe slecht de service vanuit thuis is, zo goed is hij op de luchthaven! Hebben bij de transferbalie de stoelen kunnen laten omzetten en de hele vlucht naast elkaar gezeten. Helaas niet bij het babybedje, maar wel samen. En voor de terugweg hebben ze bevestigd dat we beide bij het babybedje kunnen zitten☺️ Eind goed al goed dus! Tip is om je op tijd te melden bij de transferbalie, daar kunnen ze ‘t wel fixen!