17 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een maxi cosi IORA. Heel tevreden van & vind het ook wel mooi.
Hadden eerst ook een chicco. Vond het echt niks waard. De baby rolde precies naar 1 kant als hij er in lag, voelde voor mij niet veilig aan.
De maxi cosi co sleeper staat veel stabieler.
Niet de goedkoopste maar vind het wel de moeite
2 jaar geleden
Wij hadden de maxi cosi IORA, en die is bij vrienden nu voor de 2e ronde in gebruik :) zowel wij als zij zijn er erg tevreden over! We hebben 'm ook mee op vakantie gehad vorig jaar, wij op een brak luchtbed, onze zoon in zn eigen vertrouwde bedje toen haha
2 jaar geleden
ChiccoNext2MeAir.
Ik vind het een heel fijne! Idd, wat dun matras, maar niet storend. Kraken en hard geluid herken ik niet.
2 jaar geleden
Reactie op Rosgogh
Wij hebben de snuzpod 4. 2de hands via marktplaats aangeschaft. Erg tevrede ...
Hadden wij ook, erg tevreden over. Overdag nam ik in het begin het bovenste deel mee naar beneden.
Heb hm net verkocht voor de zelfde prijs als waarvoor we hm via MP hadden gekocht 💪🏻
2 jaar geleden
Wij hebben de Chicco next to me standard gehad. Beviel prima, matrasje zat nog een houten plank ofzo onder waardoor die niet kon krom trekken.
2 jaar geleden
Wij hadden dezelfde als jij hebt en ben het helemaal met je eens.. alleen dat van het matrasje herken ik niet. Ik ben blij dat wij hem voor 20 euro op marktplaats gekocht hadden, want hij is zn geld echt niet waard.
2 jaar geleden
Wij hebben een ledikantje omgebouwd. Ik vind het fijn om wel wat langer samen te slapen, dus voor ons de ideale oplossing!
2 jaar geleden
Hier ook de snuzpod! Voor ons eerste kindje gebruikt en straks weer voor ons tweede kindje. Super tevreden over. Hij is ook wat hoger dan gemiddeld, wat zorgt dat hij fijn aansluit aan onze hoge boxspring. Daarnaast heeft hij ook een stand om het bedje iets schuin te zetten, ideaal voor reflux!
2 jaar geleden
Maxi cossi iora echt super! Na 6 maanden vol tevreden gebruik op zolder en hopelijk ooit een 2de kindje van ons erin.
2 jaar geleden
Hier ook de Iora. Zo’n fijn ding.
Nu staat ie opgeruimd op zolder. Hopelijk kunnen we hem nogmaals gebruiken als er een tweede kindje op komst is😊.
2 jaar geleden
We hadden de neste up. Ontzettend rot om in elkaar te zetten maar wel een fijn bedje
2 jaar geleden
Wij hebben de cosleeper van Novi baby, een van de goedkoopste babyaankopen die we hebben, maar wat een topding 😁 lekker ruim, met reflux stand (ook lekker met verkoudheid). Het is een stabiele cosleeper en hij kraakt zeker niet.
Als hij er over een tijdje uitgroeit gaan we een ledikant ombouwen, maar voor nu zeer tevreden !