15 Reacties

3 jaar geleden

Een klein laagje water op de beker doen zodat hij doorkrijgt dat hij aan de rand moet zuigen om te kunnen drinken.

3 jaar geleden

Ik ben eigenlijk überhaupt niet van plan die beker te gaan geven. Mijn dochter snapt een open beker (11 maanden oud) al prima, al gaat het soms nog mis maar daarom heeft ze onderweg en op het kdv haar rietjesbeker en thuis een open beker.

3 jaar geleden

Je kan ook gewoon een open beker aanbieden en daarmee oefenen! Een 360 graden beker hoeft zeker niet.

3 jaar geleden

Heb rubber een beetje induwen zodat er wat uit komt

3 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Een klein laagje water op de beker doen zodat hij doorkrijgt dat hij aan de ...
Exact dit! 1x gedaan en hij was ermee vertrokken.

3 jaar geleden

Reactie op AmyPond

Je kan ook gewoon een open beker aanbieden en daarmee oefenen! Een 360 grad ...
Bij mijn zoontje idem. Die dronk eerder uit een open beker dan een 360. Hij schrok steeds dat er drinken aan kwam en bij een open beker (doorzichtig) ziet ie het aankomen!

3 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Geweldige tip ga hem proberen!

3 jaar geleden

Hier snapte ze de 360 beker ook niet. Toen hebben we eerst met een open beker geoefend. Toen ze snapte hoe je daar uit moet drinken hebben we de 360 beker nog eens geprobeert. Dat ging toen goed. Nu staat de 360 beker altijd ergens in de kamer zodat ze zelf kan drinken zonder knoeien (rietjes beker kan ze niet, ook nooit geoefend)

3 jaar geleden

Het duurde lang voordat ik het zelf überhaupt door had 😂😅 heb het hem voorgedaan en toen deed hij het na. Misschien over een maandje nog eens proberen? Dan snapt hij de wereld weer een stukje beter.

3 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Dat geeft hier ook geholpen. 1x gedaan en daarna snapte ze het!

3 jaar geleden

Heb rubber een beetje induwen zodat er wat uit komt
Dit deed ik ook. Als ik zag dat ze er wel iets mee deed, zodat ze door kreeg dat er dan iets gebeurde

3 jaar geleden

Bij de beker die wij hebben kun je het rubber eraf halen, daar zitten allemaal kleine graatjes onder waardoor het langzamer gaat dan een gewone beker. Als ze dat doorhebben kun je het rubber weer terug doen

3 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Dit!

3 jaar geleden

Hier snapte ze het vanzelf.. Mss nog te jong?

3 jaar geleden

Mijn dochter snapte t ook pas vanaf 1jr. Eerst een rietjesbeker idd, maar ook dat duurde lang. Die 360 beker begreep ze toen ook ineens, niet echt iets gedaan los van het voordoen.