6 Reacties
4 jaar geleden
Dirkje en feetje vielen hier altijd smal, pakte ik vaak een maat groter van. Koko noko durf ik niet te zeggen. Misschien anders een idee om wat via vinted bestellen (goedkoop) om te kijken hoe het valt?
4 jaar geleden
Dirkje valt heel klein past mijn wat steviger zoontje ook niet in, te smal. Koko noko viel altijd prima. Feetje nooit gehad. Hema is altijd perfect geweest tot hij nu maat 104 heeft, ineens lijkt het een ander model.
4 jaar geleden
Koko Noko valt een beetje net als Dirkje vind ik. Wat smaller. Kleine draagt nu 80, maar 86 kan ook al wel met de mouwen omgeslagen
4 jaar geleden
Ik heb juist graag dirkje en feetje omdat mijn zoontje geen spekkies heeft.
Die is lang en slank en past perfect in deze merken.
Hema is hier weer te ruim.
Heb een broekje daarvan dat nu alleen blijft zitten vanwege het aan trek touwtje maar verder slobbert het om hem heen.
Koko noko heb ik 1 pakje van.
Dus of alles zo is durf ik niet te zeggen.
Maar dit pakje valt hetzelfde als dirkje en feetje.
Best smal zeg maar.
4 jaar geleden
Dirkje en feetje vind ik ook wat smaller vallen. Mijn zoontje draagt ook maat 80 en deze merken sluiten dan helemaal aan Koko noko valt hier prima. Dit zit in maat 80 iets ruimer.
Ik doe de kleren niet in de droger.
Beetje lastig te zeggen zo want ieder kind heeft ook weer een andere bouw natuurlijk. Hier is het bijna zo dat shirts en truien maat 86 is en broeken maat 80.
4 jaar geleden
Dirkje en feetje vallen hier juist groot uit. Onze dochter is 7 maanden en draagt maat 68, binnenkort 74 denk ik. Maar ze heeft nog kledij en pyjamas van dirkje en feetje maat 62 die nog heel goed passen. Van h&m gebruik ik de overslagrompers ook nog maat 62, 68 is echt heel ruim. Voor de rest veel jbc in huis, dat lijkt mooi op maat te vallen.