5 Reacties
4 jaar geleden
Je zou denken droge huid met als gevolg eczeem. Dit is vaak iets wat samen voor komt. Een goede laag uierzalf of vaseline kan voor beide erg goed en snel helpen. Vroeger zaten in uierzalf hormonen maar tegenwoordig niet meer. Bij ons helpt uierzalf het best tegen eczeem en droge huid. Dit kun je gewoon bij de drogis halen. Bij Kruidvat heb ik het vandaan.
Bij ons zie je het heel snel minder worden en zodra ik weer een vlekje of beetje droge huid zie smeer ik het weer erop en verswijnt het ook weer zo. Waardoor ze er bijna geen last meer van heeft
Bij de dokter zul je dan maandag wel iets krijgen wat nog sneller werkt. En die weet ook zeker of er eczeem bij zit. En wat het precies is.
4 jaar geleden
Onze baby had dit op sommige plekken met een week of 2 als ik het me goed herinner op bepaalde plekken op haar lichaam. Was echt aan het vervellen, dus hier was het niks. Maar vertrouw je moedergevoel en als je denkt dat het wat anders is, zeker even langs de huisarts. Of je zou online met het CB kunnen chatten en ze middels deze foto om een check kunnen vragen!