5 Reacties

2 jaar geleden

Een berichtje om je te zeggen dat het echt een keertje goed komt lieve mama! Het lijkt oneindig de situatie waar je in zit. Ik herken het. "Genieten" (wat men schijnbaar maar zo belangrijk vindt dat je hoort te doen) is vaak lastig. Wat mij hielp is momentjes voor mezelf. Al is het een half uur ongestoord douchen of een autorit met de muziek vreselijk hard aan. Even afschakelen, hoe jij dat het liefste doet. Jij moet elke dag een hele dag het gehuil aanhoren, iemand die op jouw kindje let dan maar een of twee uurtjes. Voel je niet rot om dit te doen, je hebt dit écht nodig!!! In welke vorm dit voor jou ook het meest passend is. Dat gezegd hebbende hielp hier een draagzak goed en reduceerde het huilen enorm. Nu heb jij bekkenklachten lees ik, dus durf niet voor je in te vullen of dit haalbaar is. Ook de osteopaat heb ik met haar bezocht en heeft ook zeker meer rust in haar lijf gebracht. Mij hielp en helpt het mentaal om te focussen op de successen. Hoe klein ook. Mensen in mijn leven die bleven benadrukken hoe kut het leven is omdat mn kind zo lang en zo hard bleef krijsen dat je geen normaal gesprek kon voeren met elkaar vertelde ik niks meer. Ik werd er altijd emotioneel van en begon mijn kind te verwensen (ja echt). Ik ben gaan kijken van waar we gekomen zijn, hoeveel beter het gaat en probeerde te genieten van de leuke momenten. Laatste tip (mocht je niet onder behandeling staan van een KA). Blijf op je strepen staan. Laat je niet wegsturen met "sommige babys huilen nou eenmaal veel". Nee. Hier ga je aan onderdoor. Vraag een verwijzing voor een kinderarts, zij kunnen meer voor je betekenen dan het CB. You can do this mommy!💪💕

2 jaar geleden

Hier een mama die een huilbaby heeft gehad. Ik zou wel aanraden om het kenbaar te maken en een verwijzing naar een kinderarts te krijgen. Bij ons was er niks medische maar je weet het niet. Wij zaten er zo doorheen dat ze zelfs opgenomen is geweest om ons even te ontlasten. Ik heb veel de draagzak gebruikt ( heb ook bekkeninstabieliteit gehad ) maar het mindere huilen was me veel meer waard dan dan pijn uiteindelijk. Ik weet zo goed hoe je je voelt. Het ging bij ons pas beter na de 6 maanden helaas. En wat bij ons ook heel erg heeft geholpen voor het slapen is de pucka baby inbaker slaapzak. Ze ging toen beter slapen en dat scheelde ook zoveel! Het is zwaar maar je kan het en doet het goed als mama ! Het wordt minder echt waar :)

2 jaar geleden

Mn dochter was een huilbaby ze gaven steeds aan het zijn fases en de volgende fase was moeilijk doen met slapen en ze is 4 heb nog steeds een drama want ze schreeuwt het hele huis bij elkaar.

2 jaar geleden

Misschien probiotica? Dit tijdens zwangerschap genomen en baby nu ruim week uit en ze heeft max 10/15min in die week gehuild.

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu? Bij ons was het met 15 weken van de ene op de andere dag voorbij. Nu al 3 weken een vrolijke rustige baby 😊 houd moed! Het wordt beter ❤️