5 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze babyfoon en wij zijn juist erg enthousiast 😅 beeld is perfect en geen vertraging in geluid. Ook geen vertraging met spreekfunctie. Bereik is zeer goed, wij hadden laatst een feestje aan de overkant van de straat (zeker 100 meter) en dit gaf geen problemen 🙂 Denk dat die van jullie niet goed is eerlijk gezegd

4 jaar geleden

Hmm misschien toch iets mis met jou model, heb je nog garantie? Wij hebben we DVM 200 en ik vind het echt een topding. De terugspreekfunctie is inderdaad wel een beetje zacht maar derest herken ik niet.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde met de vertraging in het aangaan als de baby geluid maakt. En soms gaat ie zomaar spontaan aan terwijl de kleine gewoon stil ligt te slapen 😴. Met de terugspreekfunctie hebben wij geen problemen, maar ook nog nauwelijks gebruikt.

4 jaar geleden

Wij hebben deze ook! Werkte perfect in onze vorige (oude) woning, nu net verhuisd naar een nieuwbouwwoning en daar heeft hij het erg zwaar: hapert veel, vertraagt inderdaad ook. Zou dat mogelijk nog een rol kunnen spelen bij jullie?

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook, maar herken jou ervaring niet. Ik vind het echt een topding en zou hem andere juist aanraden😊. Misschien door een te lage verbinding? Zou als je garantie hebt er in ieder geval mee terug gaan.