26 Reacties

3 jaar geleden

De Bundi slaapzak van Fedde en Kees kan een optie zijn? Je kan de mouwen tegen het lijfje aan ritsen zodat ze het ingebakerde gevoel heeft, en die rits kan je steeds een stukje omhoog doen zodat haar armen steeds iets meer vrijheid krijgen. Eventueel is de Nunki laken van Fedde en Kees ook een optie, zelf geen ervaring mee maar die tip komt wel vaak op het forum langs!

3 jaar geleden

Ohhh die Bundi slaapzak is een hele goeie! Houdt iniedergeval de armen tegen het lichaampje aan! Die nunki is toch van boven open waar t hoofdje bovenuit steekt? Weet je dat toevallig

3 jaar geleden

Reactie op Simm91

Ohhh die Bundi slaapzak is een hele goeie! Houdt iniedergeval de armen tege ...
Ja dan liggen ze strak, maar wel de armpjes los dus voor nu niet geschikt denk ik

3 jaar geleden

Reactie op Simm91

Ja dan liggen ze strak, maar wel de armpjes los dus voor nu niet geschikt denk ik

3 jaar geleden

Reactie op Simm91

3 jaar geleden

Neee precies, daarom vroeg ik me dat ook af. Die bundi is wel een betere optie! Bedankt voor je tip!

3 jaar geleden

Reactie op Simm91

Neee precies, daarom vroeg ik me dat ook af. Die bundi is wel een betere op ...
Geen dank!

3 jaar geleden

Ik zou nu nog inbakeren zolang ze nog niet bijna rolt, weet gaat het dan wel een stuk beter. Zodra ze rolt kun je inderdaad een Fedde en Kees lakentje of een slaaptunnel aanschaffen. Het werkt ook om een lakentje overdwars te doen en dan strak in te stoppen. Ons zoontje van 1 leggen we vaak op z'n zij met z'n armpjes tegen de zijkant van z'n bedje aan een z'n beentjes aan de onderkant, zo heeft hij toch een geborgen gevoel.

3 jaar geleden

Toen ons meisje ging rollen met 4 maanden zijn we per direct gestopt met inbakeren. Ik gebruikte een inbakerdoek van Meyco. Wat een drama was het toen we stopten, ze sliep zo onrustig. Ze sloeg zichzelf iedere keer wakker. Ik heb toen het bundi slaapzakje en het Nunki lakentje van Fedde en Kees aangeschaft. Prijzig, maar iedere cent waard! Wat een lifesaver. Wij deden haar armpjes ook gewoon onder het lakentje.

3 jaar geleden

Ohhh oke.. maar haalde ze haar armen niet onder die lakentje vandaan? Als ik haar inbaker met 1 arm eruit doe ik ook onder t dekentje, ze haalt ze altijd tevoorschijn😵‍💫

3 jaar geleden

Reactie op Lin-AM

Toen ons meisje ging rollen met 4 maanden zijn we per direct gestopt met in ...
Had je de ritsen van die Bundi slaapzak helemaal open of hoe?

3 jaar geleden

Ik had dus hetzelfde probleem. Ik heb op een gegeven moment de Pacco Piccolo (op aanraden van verschillende dames) besteld, tijdje gebruikt maar me zoontje krijste daarin. Begreep echt niet waarom (?). Nu wil ik het ook maar afbouwen, dus heb de Woombie convertible gekocht. Niet zo heel strak maar de armpjes blijven in ieder geval binnen de slaapzak en het is echt super fijn! Kijk even op Bol.com

3 jaar geleden

Ohhh die kende ik nog niet!! Goeie tip! Dankje! Ja die vn puckababy vond ze maar niks, ze kon alsnog zwaaien met haar armpjes bijwijze van. (Ze wilt echt geborgenheid) hoe zit deze dan? Strak om de lichaam heen of valt mee?

3 jaar geleden

Reactie op Simm91

Ohhh die kende ik nog niet!! Goeie tip! Dankje! Ja die vn puckababy vond ze ...
Ja op zich strak om de lichaam! Armpjes ernaast, kan ze nog wel bewegen maar heb niet het gevoel dat hij wakker schrikt van die bewegingen. Ik denk dat mijn zoontje dat te strakke gewoon niet fijn vindt..

3 jaar geleden

Ik heb afgebouwd met de puck a baby slaapzak tot 6 maanden, daar kan je de slaapzak bii armpjes openritsen. Ik ben begonnen met 1 armpje eruit en daarna 2. Ik kreeg als tip nog evt om je kindje in slaap te laten komen, een hydrofiele doek haar inbakeren die kan ze zelf lostrekken dus niet gevaarlijk als ze gaat rollen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lies1999

Ik heb afgebouwd met de puck a baby slaapzak tot 6 maanden, daar kan je de ...
Hee Liess, Ik baker haar ook al een tijdje met een hydrofiele doek in. Ik heb de puckababy gebruikt, alleen zit er zoveel ruimte in de bakerdoek dat ze alsnog zoveel beweegt met haar armpjes 😵.. ik weet t ook niet meer, was ik maar nooit aan inbakeren begonnen 😩!

3 jaar geleden

Ik bakerde mijn dochter ook in met een hydrofiele doek, op een gegeven moment één armpje eruit, de ochtend nadien lag haar tetradoek onder haar. Zo afgebouwd. Ging haast vanzelf ☺

3 jaar geleden

Reactie op tinnne

Ik bakerde mijn dochter ook in met een hydrofiele doek, op een gegeven mome ...
Wauw meen je dat? Bewoog ze niet veel dan? Mijn baby wrijft in haar ogen, pakt speentje uit haar mond 😵‍💫 (ze is zo beweeglijk,, daarom heb ik er zoveel moeite mee met afbouwen) 😭

3 jaar geleden

Mijn zoontje is nooit echt ingebakert maar altijd strak ongestopt onder een laken. Hij was ook zo wild met zijn armen, maar wilde echt niet ingebakert worden. Ik heb echt tot hij 6 maanden was hem strak onder een laken gehouden (en dat was dus ook snachts af en toe opnieuw het lakentje strak doen). Hij heeft lang in zijn wiegje geslapen, die was extra lang maar niet zo breed dat hij kon rollen. Als het lakentje niet meer zo strak kon ben ik handdoeken tussen de spijltjes van het bed en het lakentje gaan proppen.. Op een gegeven moment rond de 7 maanden werd hij boos van het lakentje en sliep hij eerst snachrs onder, overdag nog wel maar dat heeft hij zelf ook afgebouwd...

3 jaar geleden

Rollen deed hij trouwens nooit in bed, tot hij zodra hij slapend in bed gelegd werd direct op zijn zij draaide, dat was voor mij ook het teken dat hij het lakentje niet meer nodig had. Dat ging niet in 1x hoor, op dagen dat alles net ff niet lekker ging of iets wilde hij het wel weer