12 Reacties

5 jaar geleden

Doorzetten 馃槕 bij ons duurde het 2-3 dagen

5 jaar geleden

Idd doorzetten. En gewoon in 1x niet meer die zak aan doen en geef haar een slaapzak.

5 jaar geleden

Doorzetten Bij ons hielp het om zn armen tegen zn lichaam te houden, dat voelde alsof hij ingebakerd was denk ik.

5 jaar geleden

Idd doorzetten. En gewoon in 1x niet meer die zak aan doen en geef haar een ...
Dit idd, en anders armen tegen lichaam aan en laken eroverheen en dat instoppen onder het matras, wel strak.

5 jaar geleden

Voor de mensen die zeggen doorzetten, sliep jullie kleine dan ook helemaal niet meer? Die van ons slaapt in zijn slaapzak de eerste 25min en daarna niet meer wat erin resulteert dat hij oververmoeid raakt. We zijn vanochtend begonnen maar hebben hem nu toch maar weer even ingebakerd

5 jaar geleden

Ons meisje (10 maand) is nog steeds gebaat bij de geborgenheid van lakentje dekentje strak over schoudertjes en ingestopt met hydrofiele doek.

5 jaar geleden

Reactie op yvv2589

Voor de mensen die zeggen doorzetten, sliep jullie kleine dan ook helemaal ...
Ik heb er inderdaad 3 dagen over gedaan om af te bouwen, ze werd vaak wakker en het duurde soms 1,5 uur voordat ze sliep, maar nu? ze slaapt opeens door snachts en smiddags slaapt ze zo 2 uur inplaats van 45 min.Het is dus echt even door zetten maar naar een paar dagen is het hier dus wel gelukt

5 jaar geleden

Slaapzak feddekees

5 jaar geleden

Kwa mijn ervaring is stoppen in 1x het beste. Dat hielp hier 3 dsgen koste het even veel moeite maar daarna sliep hii weer super goed

5 jaar geleden

Bij ons heeft het ook ellendig lang geduurd we zijn toen overgestapt naar de fedde en Kees lakentje + slaapzak (eerst fedde en Kees en daarna van puckababy) en mevrouw heeft toen zelf aangegeven (denk rond 9 maanden) dat ze liever zonder lakentje wilde slapen. Ik raad fedde en kees sowieso aan ook als je baby kan draaien want het lakantje is veilig genoeg voor babies om eronder te draaien

5 jaar geleden

Ik hoorde mijn buurvrouw zeggen dat ze dit afgebouwd hebben door nog maar 1 armpje in te bakeren en de ander los te laten. Weet alleen niet hoe lang ze dit gedaan hebben.

5 jaar geleden

Wij zijn toen overgegaan op de puckababy newborn bag. Die zit wat meer aansluitend en daarvan kun je ook de mouwtjes dicht doen, ons dochtertje sabbelde anders continu op de handjes 馃槅 Ons dochtertje sliep toen nog wel met een dekentje, we stopten haar dan stevig in.