12 Reacties
5 jaar geleden
Idd doorzetten. En gewoon in 1x niet meer die zak aan doen en geef haar een slaapzak.
5 jaar geleden
Idd doorzetten. En gewoon in 1x niet meer die zak aan doen en geef haar een ...
Dit idd, en anders armen tegen lichaam aan en laken eroverheen en dat instoppen onder het matras, wel strak.
5 jaar geleden
Voor de mensen die zeggen doorzetten, sliep jullie kleine dan ook helemaal niet meer? Die van ons slaapt in zijn slaapzak de eerste 25min en daarna niet meer wat erin resulteert dat hij oververmoeid raakt. We zijn vanochtend begonnen maar hebben hem nu toch maar weer even ingebakerd
5 jaar geleden
Reactie op yvv2589
Voor de mensen die zeggen doorzetten, sliep jullie kleine dan ook helemaal ...
Ik heb er inderdaad 3 dagen over gedaan om af te bouwen, ze werd vaak wakker en het duurde soms 1,5 uur voordat ze sliep, maar nu? ze slaapt opeens door snachts en smiddags slaapt ze zo 2 uur inplaats van 45 min.Het is dus echt even door zetten maar naar een paar dagen is het hier dus wel gelukt
5 jaar geleden
Kwa mijn ervaring is stoppen in 1x het beste. Dat hielp hier 3 dsgen koste het even veel moeite maar daarna sliep hii weer super goed
5 jaar geleden
Bij ons heeft het ook ellendig lang geduurd we zijn toen overgestapt naar de fedde en Kees lakentje + slaapzak (eerst fedde en Kees en daarna van puckababy) en mevrouw heeft toen zelf aangegeven (denk rond 9 maanden) dat ze liever zonder lakentje wilde slapen. Ik raad fedde en kees sowieso aan ook als je baby kan draaien want het lakantje is veilig genoeg voor babies om eronder te draaien
5 jaar geleden
Wij zijn toen overgegaan op de puckababy newborn bag. Die zit wat meer aansluitend en daarvan kun je ook de mouwtjes dicht doen, ons dochtertje sabbelde anders continu op de handjes 馃槅
Ons dochtertje sliep toen nog wel met een dekentje, we stopten haar dan stevig in.