14 Reacties

2 jaar geleden

hier met 1 jaar een trybike loopfiets gegeven, met een extra wiel zodat hij eerst als driewieler gebruikt kon worden.

2 jaar geleden

Alvast gefeliciteerd! (Wat een knap ventje!) Ons zoontje kreeg een Wobbel, een Alfabet boek, een mini pianootje (met 4 toetsen) en een brandweerwagen. Met alle kado’s wordt nu nog veel gespeeld! Voor buiten spelen zit ik te denken aan… regenlaarsjes, “eigen” gereedschap voor in de tuin (gieter enzo), een parapluutje, een loopfiets?

2 jaar geleden

Reactie op herderbloem

Alvast gefeliciteerd! (Wat een knap ventje!) Ons zoontje kreeg een Wobbel, ...
Oh ja gereedschap is wel leuk! Wij zijn ( behalve me man 🤣 ) echte buitenmensen dus ik zit zodra het droog is buiten met de kids. Zat te denken ook aan een zandbank maar ik weet niet of ik mijn man daarin mee krijg hahaha

2 jaar geleden

Helemaal geen gekke gedachte hoor! Ik ben nu zwanger van de tweede en kan nu al niet wachten tot het eerste jaar voorbij is😂 Eerste was ook een behoorlijke huilbaby, wie weet valt het deze keer mee. Kadotips heb ik niet echt. Blijf dat lastig vinden. Zoontje voor z’n eerste verjaardag niets gegeven🙈 Waren toen op vakantie dus dacht, komt later thuis wel. Niet dus🤪

2 jaar geleden

Onze kleine is ook net 1 jaar! Wij hebben een 2-in1 leertoren gekocht. Van opa en oma heeft ze een zandbakschelp gekregen.

2 jaar geleden

Wij hebben een loopauto gegeven. En van familie een activiteiten tafel gekregen. Daar kunnen ze aan staan. Die van ons was met geluiden en muziekjes, maar ze zijn er ook van hout.

2 jaar geleden

Reactie op LWW

Wij hebben een loopauto gegeven. En van familie een activiteiten tafel gekr ...
Owja en van de andere familie een zand en water tafel! Groot succes. We hadden aan vrienden voornamelijk buiten speelgoed gevraagd.

2 jaar geleden

Oh ja gereedschap is wel leuk! Wij zijn ( behalve me man 🤣 ) echte buitenm ...
Een zandbak is wel erg leuk en blijft lang leuk, dus daar heb je meerdere jaren plezier van, zeker als je een beetje een mooi formaat koopt. Die van 5 krijg je er dan waarschijnlijk ook nog wel in.

2 jaar geleden

Een ballenbak? Zijn nu bij de Aldi ook in de aanbieding. Van die stapstenen, alleen dan van Aliexpress. Zijn een stuk goedkoper ;)

2 jaar geleden

Reactie op LWW

Owja en van de andere familie een zand en water tafel! Groot succes. We had ...
Oh ja ook een goede!

2 jaar geleden

Oh ja gereedschap is wel leuk! Wij zijn ( behalve me man 🤣 ) echte buitenm ...
Dat is ook een leuk idee! Je kunt misschien ook kijken naar een modderkeuken, dat is zo’n buiten keukentje waar ze met modder en zand kunnen spelen met wat oude pannetjes enzo. Er zijn ook tutorials om dit zelf te maken (als je dat kan 😅)

2 jaar geleden

Een zandbak en watertafel speelhuisje voor in de tuin. Die van ons wordt volgende maand 1 en loopt al 2 maanden. Ik dacht met oog op het voorjaar zometeen heeft ie alvast wat leuke dingetjes voor buiten.

2 jaar geleden

Nee hoor niks raars aan. Ik heb 3 kinderen en de eerste jaren vond ik echt niet de leukste! Hier 3 jongens en het is altijd lastig met kado's, want we hebben al een huis vol en zeker de jongste vind het speelgoed van zijn broers het leukste. Dus hier hebben we voor zijn 1ste verjaardag ook vooral praktische kado's gevraagd als kleding, zwembroek, badhanddoek etc. maar daarnaast heeft hij ook een wip gehad. Gewoon zo'n simpele van plastic. Echt een succes.

2 jaar geleden

Wij hebben stapelstein stenen gegeven . Kunnen ze beide mee spelen en is niet alleen leuk als ze 1 jaar zijn. De grote broer van 6 pakt ze ook regelmatig