9 Reacties

6 maanden geleden

Dutjes inderdaad onder bomen in de schaduw. Daar is t ook koeler dan "gemaakte schaduw" van een parasol oid. Eventueel ook aan het meertje zodat er nog een verkoelend briesje is? Voor s nachts zou ik een dekentje over hem heen leggen als jullie zelf naar bed gaan! Goed de randen instoppen en hopen dat t blijft liggen. Zo niet zal je hem wel horen, ze worden wakker van de kou dan. Beter iets te fris als te warm gekleed

6 maanden geleden

Vooral er heel relaxed mee om gaan... Zou je kleintje lekker in zijn tentje buiten laten slapen, in de schaduw. Voor de nachten zou ik bekijken hoe erg het afkoelt, vaak valt dat best wel mee. En anders doen wij altijd later op de avond een extra dekentje over ze heen. Heb je een luifel waar je onder kan zitten oid? Vaak is het wel fijn om een schaduwplek te creëeren. Verder vooral genieten, go with the flow!

6 maanden geleden

Ik zou je zoontje niet wakker maken ‘s nachts, als hij het echt koud heeft meld hij zichzelf wel en kun je hem iets extra’s aandoen.

6 maanden geleden

Proberen of je een plekje in de schaduw kunt krijgen (met camper/caravan/tent). Zo niet.. dan mss idd buiten laten slapen.. ik doe wel altijd mijn kind(eren) tijdens middagslaapje gewoon in de caravan. Eventueel alleen in romper.. mss kleine ventilator kopen, speciaal voor op de camping? Snachts, afhankelijk van de temperatuur, gewoon een dunne zomer slaapzak. Eventueel met een pjama truitje eronder. Mijn oudste wordt bijna 4, enorm warmbloedig en kan ook lekker zwetend in zn slaapzak kruipen (die heeft een kampeer slaapzak van 140cm). De jongste is ook warmbloedig. maar soms is er gewoon geen keuze.. af en toe, vooral overdag, even checken hoe je kindje erbij ligt denk ik. Snachts zoveel als mogelijk raampjes open en slapen maar

6 maanden geleden

Reactie op ShakingBelly

Proberen of je een plekje in de schaduw kunt krijgen (met camper/caravan/te ...
Overigens is het bij ons thuis op de slaapkamers ook standje sambal, want ons huis is slecht geïsoleerd. Hier zijn ze het dus wel gewend. Als het echt, ook in huis, tegen de 30 graden is dan hebben wij ook een kleine ventilator bij de jongste op de slaapkamer staan. De oudste heeft het koelste kamertje dus die is nog niet 'te' warm. Jongste is net 1 geweest

6 maanden geleden

Lekker in de schaduw een dutje en voor de nachten een extra dekentje! En proberen wat werkt. Laat je niet afschrikken door de eerste keer als t niet werkt. Wij gingen vorig jaar met m’n dochter met Hemelvaart voor het eerst kamperen toen ze 14mnd was, de nachten waren drama. Het koelde toen ook nog erg af en ze wou absoluut niet alleen liggen. De zomervakantie (toen 17/18 maanden) 3 weken gekampeerd en was groot succes. We hadden toen overigens wel een black en fresh tent van de Decathlon aangeschaft. Echt fijn 🙌🏻

6 maanden geleden

Mijn ervaring is dat je je kinderen prima s nachts een extra slaapzak aan kan trekken. Mijn kinderen waren wel iets ouder (15-21 maanden), deden soms de ogen open maar waren dan ook weer snel vertrokken

6 maanden geleden

Reactie op Dionne1992

Lekker in de schaduw een dutje en voor de nachten een extra dekentje! En ...
Oh dat is wel een goede inderdaad als we zelf een tent zouden willen aanschaffen!

6 maanden geleden

Denk aan natuurlijke stoffen meenemen. Zoals katoen of wol zijde. Synthetisch beddengoed is het naarste wat er is in de hitte.