28 Reacties

vorig jaar

Toevallig afgelopen week hier de halve stad afgezocht maar niks gevonden in de kleinste maatjes. Alles pas vanaf 62/68. Ik ben uiteindelijk geslaagd op Vinted.

vorig jaar

Denk nog iets te vroeg. Had ook al even gekeken voor de kerst, op verschillende sites van bepaalde merken, maar stond er nog niet op. Wel trouwens wat glitterjurkjes gezien online

vorig jaar

Vinted staat er vol mee. Vaak ook niet of nauwelijks gedragen.

vorig jaar

Zoek op Vinted op “glitter” en dan filter op maat! Deze past wel met je omschrijving in ieder geval: https://www.vinted.nl/items/5191259514-zwart-glitter-jurkje

vorig jaar

Het is wel een prijzige…

vorig jaar

Oh wacht ik had niet goed gelezen zwart glitterjurkje … ik dacht gewoon een kerstjurk 😅🤣 sorry. Die hebben ze denk ik niet 😅

vorig jaar

https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/jurken-en-rokken/prenatal-baby-jurk-glitter-150761.html Dit is ook de enige die ik kan vinden.. Verder heel veel Temu en Shein maar daar walg ik van 😉. Misschien nog iets te vroeg!

vorig jaar

De tule-glitterjurkjes vind ik meestal bij H&M of C&A. Maar dan ben je denk ik nog wat te vroeg...

vorig jaar

Jaa dat wil ik mijn kleintje ook niet aantrekken

vorig jaar

Reactie op Stinapa

Oh wacht ik had niet goed gelezen zwart glitterjurkje … ik dacht gewoon een ...
Hahah 🤣

vorig jaar

Ik had ook Vinted gekeken maar voelde mij toch wel wat schuldig om voor haar eerste kerst iets tweedehands te kopen, net alsof zij niet iets nieuws verdiend omdat het haar 1e kerst is/ het raar zou zijn ofzo. Maar zoals ik hier lees is het niet gek/ hoef ik mij niet schuldig te voelen. Ik ben verder gek op vinted hoor hahaha

vorig jaar

Wibra! Gisteren nog een glitter rok gekocht :6

vorig jaar

Ik had ook Vinted gekeken maar voelde mij toch wel wat schuldig om voor haa ...
Heb het ook van vinted weg voor onze zoon. Nieuw met de kaartjes er nog aan. Je zou ook daarop kunnen zoeken natuurlijk.

vorig jaar

Ik had ook Vinted gekeken maar voelde mij toch wel wat schuldig om voor haa ...
Ach straks heeft ze het een half uur aan en spuugt of poept ze haar jurk onder 🤣. Dan ben je blij dat je er geen €45 voor betaald hebt.

vorig jaar

Name it?

vorig jaar

Ik heb toen een leuk jurkje via Vinted gekocht. Vond het onnodig om een een nieuw duur jurkje te kopen. Ze had het ook maar even aan erna ging ze naar bed 🤣🤭

vorig jaar

Reactie op Kmchild

Ik heb toen een leuk jurkje via Vinted gekocht. Vond het onnodig om een een ...
Dit ja!

vorig jaar

Reactie op JannekeJen

Ach straks heeft ze het een half uur aan en spuugt of poept ze haar jurk on ...
Ja dat is ook zo 🤣🤣

vorig jaar

Wibra of Zeeman zag ik baby kerst spullen hangen