7 Reacties

4 jaar geleden

Ik laat het zakje pas los als hij het tuitje in z’n mond heeft. Dan knijpt hij het zo naar binnen. En ja, alles zelf willen doen vind ik herkenbaar, maar dan gilt hij maar even hoor. Ik hoef niet mijn hele mat onder de fruitprut te hebben. 🤷🏼‍♀️🙃

4 jaar geleden

Reactie op De Krullevaar

Ik laat het zakje pas los als hij het tuitje in z’n mond heeft. Dan knijpt ...
Zo deden wij t ook🤣
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Als hij het nog niet zelf kon was mama / papa doen en anders niet.. Meestal doe ik nu eerste hapje bij hem zelf en het laatste hapje. Tussendoor kan hij het zelf.

4 jaar geleden

Me zoontje houdt ze vast aan de hoekjes en begint dan met zuigen, hij had dat van zijn nichtje geleerd. Misschien even voordoen en aanleren? Weet het anders ook niet 🙈 sorry dat ik je niet meer kan geven dan dit.

VRIEND

4 jaar geleden

Wij doen het zakje knijpfruit in zo'n drinkpakjes-houder, is er misschien niet voor, maar past prima en zo kan ze niet in het zakje knijpen

4 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje geleerd om ze van boven vast te houden naast het tutje zegmaar werkt tot nu toe erg goed. En als hij klaar is zet hij hem neer en kan die hem daarna weer pakken

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Goed om te weten dat de knijpzakjes ook in een pamjeshouder passen. Dan gaan we dat denk ik proberen. Aanleren waar ze moet pakken en/of pas loslaten als het in haar mond zit werkt allemaal niet. Accepteert ze niet. Bij dochter 1 ging dat wel zo ja, maar dochter 2 heeft een duidelijke eigen mening 🙈