100 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben ook nog steeds bezig…. Heel heftig idd de prijzen

7 maanden geleden

Zijn ze in fysieke winkels ook niet meer? Ik ga dinsdag waarschijnlijk even de stad in hier en wil wel voor je kijken. Dan kan je van me overnemen voor de aankoopprijs+verzendkosten. Maar hoeveel zou je er dan willen? Aangezien ze hier ook al worden aangeboden?

7 maanden geleden

https://www.toychamp.nl/producten/little-dutch-little-goose-geschenkdoos/01607192?utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_campaign=familyblend_awin_369493&sv1=affiliate&sv_campaign_id=369493&awc=64828_1713122104_47fad1d3d0a4a8c7b1c21a51a61116eb Weet niet of dit de goede is

7 maanden geleden

Ik heb er nog eentje liggen in een tas met speelgoed wat ze niet meer gebruikt. Is eigenlijk nooit wat meegedaan lag maar tussen haar speelgoed. Ik zal 'm morgen even opzoeken of het met of zonder lusje is.

7 maanden geleden

Ik heb er volgens mij ook wel een liggen nog, zal morgen even checken (loop nu liever niet de kamer in van mijn slapende kind 😅). Mag dan van mij ook voor een normale prijs weg 😊

7 maanden geleden

Ik zou er ook graag een over willen nemen als iemand er nog een heeft

7 maanden geleden

Ik heb er ook nog 1 geloof, maar denk zonder een lus. Zal eens gaan zoeken. Misschien is het wel een mooi topic in het algemeen. Dit soort spulletjes uitwisselen waar kindjes vaak aan gehecht zijn. Want deze handel is wel echt schandalig

7 maanden geleden

Reactie op sabientje01

Ik heb dit gansje maar zonder lusje. Mijn dochter heeft er wel eens mee ges ...
Als Frenky hem niet wil hebben wil ik hem heeeeel graag overnemen. Lievelings van onze dochter en lees dus dat deze collectie verdwijnt😱

7 maanden geleden

Ook ik zou er graag eentje overnemen! Met of zonder lus maakt niet uit, ik maak de speentjes (meerdere aan 1 doek i.v.m. 'eerder een speen te pakken') vast aan de pootjes, knopen enz. Natuurlijk is eerst topicstarter aan de beurt en dan de rest die eerder reageerde, maar mocht er dan nog eentje beschikbaar zijn dan hoor ik het graag!

7 maanden geleden

https://www.troyelias.com/winkel/knuffeldoek-little-goose-little-dutch-knuf ...
Geen betrouwbare site helaas. Niet alleen komt het niet aan, maar ook creditcard fraude :(

7 maanden geleden

Ik heb deze! Wie wil? Alleen uitgewassen, voor de rest is ie nieuw. Volgens mij is ie nieuw zo'n 10 euro, dus wat mij betreft is het ook voor rond die prijs over te nemen.

7 maanden geleden

Reactie op Warmtepomp

Ik heb deze! Wie wil? Alleen uitgewassen, voor de rest is ie nieuw. Volgens ...
Ik wil deze wel graag!

7 maanden geleden

Hier bestond al een topic over, het is een zeeer gewild knuffeldoekje! https://community.24baby.nl/forum/baby/gezocht-knuffeldoekje-little-dutch-gans-7yr4pMX

7 maanden geleden

Reactie op Warmtepomp

Ik heb deze! Wie wil? Alleen uitgewassen, voor de rest is ie nieuw. Volgens ...
Graag!

7 maanden geleden

Mijn zoontje is helemaal gek op di doekje en ik kan m nergens vinden! Zo sneu en lastig

7 maanden geleden

Ik heb er eentje thuis liggen met lus die bijna nooit gebruikt is. Stuur maar een prive berichtje als iemand hem over wil nemen :)

7 maanden geleden

Reactie op Mayaaa33

Ik heb er eentje thuis liggen met lus die bijna nooit gebruikt is. Stuur ma ...
Ik heel graag!

7 maanden geleden

Reactie op Mayaaa33

Ik heb er eentje thuis liggen met lus die bijna nooit gebruikt is. Stuur ma ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd maar kan je nog geen privébericht sturen

7 maanden geleden

Ik heb er ook nog 1 met lus :) Alleen gewassen met neutraal waspoeder, verder nog nooit gebruikt door mijn dochtertje. Mocht ik hier iemand blij mee kunnen maken, hoor ik het graag!

7 maanden geleden

Reactie op Philou2023

Ik heb er ook nog 1 met lus :) Alleen gewassen met neutraal waspoeder, verd ...
Ik zou hem graag over willen nemen!! :)