17 Reacties

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/cottonbaby-knuffel-soft-oudgroen/9200000088124853/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099672734-9200000088124853&gclid=EAIaIQobChMI2fKxk5-sgAMVlYBQBh1HxgV1EAQYAyABEgKrMfD_BwE Wij hebben er hier 5 van. Verschillende kleuren. Doekje en popje in 1. Hebben er ook een paar gevraagd als cadeautje. Via de offici毛le site planten ze een boom voor elk artikel wat je er koopt. De visite vond dat heel leuk. Verder kunnen ze op 60 graden gewassen worden. Ideaal

2 jaar geleden

Is ze gewend aan meerdere kleurtjes? Van dezelfde knuffel? Twijfel of ik verschillende koop of een aantal van dezelfde

2 jaar geleden

Bekijk Tiamo Collection Knuffeldoekje nijntje - pink baby rib op: https://www.bol.com/nl/p/tiamo-collection-knuffeldoekje-nijntje-pink-baby-rib/9200000112233732?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Knuffeldoekje van Nijntje 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Liset08

Is ze gewend aan meerdere kleurtjes? Van dezelfde knuffel? Twijfel of ik ve ...
Ja hoor. We wisselen ze regelmatig af. Naar de opvang heeft ze standaard dezelfde. Maar thuis wisselen we ze. Zodat ze ook eens in de was kunnen

2 jaar geleden

Wij geven een hydrofiele spuugdoekje, hebben er inmiddels 20 ofzo in dezelfde kleur. Hebben we vanaf kleine baby gegeven, en inmiddels 16 maanden grijpt hij hem nog direct in bed. Echt zijn knuffeldoekje, en zijn legio bij te koop!

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Wij geven een hydrofiele spuugdoekje, hebben er inmiddels 20 ofzo in dezelf ...

2 jaar geleden

Blijven deze ook lekker zacht na wassen?

2 jaar geleden

Reactie op Liset08

Ja bij ons wel

2 jaar geleden

Ik heb meerdere kleuren van dit popje van fabelab. Eerst een gekregen van kraamvisite, toen we merkten dat ze hem vaker pakte heb ik via vinted er meerdere bij gekocht. Kleuren wisselen we af. Het lijfje is hydrofiel doek, en kan dus prima in de wasmachine.

2 jaar geleden

Reactie op Liset08

Ja! Zoon klaagt er niet over ;-) Groot voordeel is dat ze in elke was mee kunnen. En we hebben een stapeltje in de commode, maar ook 1 in bed, 1 in de luiertas, 1 in campingbed, 1 in tas opvang Dus overal waar potentieel geslapen wordt is een knuffeldoekje

2 jaar geleden

Wij hebben dit Moomin knuffeldoekje :) .. Super handig want geen enkel kindje in de opvang heeft hetzelfde :)

2 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Wij hebben dit Moomin knuffeldoekje :) .. Super handig want geen enkel kind ...
Ohh de herinneringen 馃ス

2 jaar geleden

Hier had mijn oudste zoontje meerdere eendjes van Bambam en de jongste een konijntje en een poesje van Dimpel. Oudste dochter had niet echt een knuffeldoekje, maar gewoon een knuffel en jongste dochter nu heeft doekjes van Done by deer 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Nouckk

Wij hebben dit Moomin knuffeldoekje :) .. Super handig want geen enkel kind ...
Deze is lief! En inderdaad een goede tip om een originele knuffel aan te schaffen :)